Hellaskväll torsdag 16/6

majk

Medlem
Hellaskväll torsdag 16/6
Hej!

Jag och en kompis tänkte ta en sväng runt Hellasgården på torsdag, någorlunda lungt tempo i ett par timmar.

Jag hitter inte runt så bra, finns det någon som har lust att hänga med och guida lite? Eller bara hänga med?..

Hammarbybacken kl 19.00, förslagsvis.

/Mike

Hellaskväll torsdag 16/6
Vi är två-tre stycken som skall iväg torsdag kväll. Dock drar vi redan vid 18:00.
Blåa-gröna alternativt ett ihopplock av lite olika stigar.

Intresserad? Vi kan säga Hammarbybacken 18:00 i sådana fall.

Hellaskväll torsdag 16/6
Beroende på tempo så är jag på, men jag låg bland de sista på "soft-happy-riden" så säg till om ni inte vill cykla i snigeltempo... (Är också pendeltågs resenär så 19:00 är det som är intressangt)

// MickeM

Hellaskväll torsdag 16/6
Vi tänkte köra ganska lugnt, min kompis Martin som ska med har inte cyklat så värst mycket hittills i år och han vill nog inte kör något racertempo. Tankarna var mest att ha kul.

Jag har inte varit i Hellas sedan i vintras, och kommer inte ihåg särskilt väl hur spåren går, då tar jag gärna lite tid för att hitta runt.

/Mike

Hellaskväll torsdag 16/6
Låter ju ypperligt bra, mitt tempo är som sagt va rätt söligt :)

Så då är jag på iafl.
Jag har åkt hellas en gång tidigare så hittar väl inte direkt yber bra jag heller...

// MickeM

Hellaskväll torsdag 16/6
Jag är ocskå gristrött efter Lövsta igår. Men vädret är ju fint och man behöver inte stressa runt.

Förslagsvis Indianer och Vita och sedan Blå-Gröna kombinationen.

/Mike

Hellaskväll torsdag 16/6
Eftersom det disskuterades:

// MickeM

Skrivet av Tobias/Frost den 26e april

Därför att när jag o min kompis Olle spårade det för en massa år sedan så hittade vi en liten cowboyranch o ett indianläger byggt av pinnar, mossa o bark bredvid stigen på ett ställe... det fanns tom kotthästar i inhägnader med... så vi tyclte att det namnet kom rätt naturligt...

Tillbaka
Topp