hemsida tips?

demon200097

Ny medlem
hemsida tips?
Hejsan jag ska göra en hemsida som ska ha bilder videoklip forum och chatt det ska bara handla om mtb vad ska jag ta för namn har hjärt släpp jag vet jag har stav fel för jag har dyelexsi så va så mogna om ni vill och komentera du stava fel tack för att ni tipsar

hemsida tips?
happylvg.org?

Oops, redan taget.

Allvarligt, jag förstår inte riktigt syftet, om det ska gälla sakerna du nämner finns det ju redan ett eminent forum här, ett forum är aldrig starkare än sin svagaste länk.

/David

hemsida tips?
arcamone skrev:
-------------------------------------------------------
> ett forum är aldrig
> starkare än sin svagaste länk.
>

Nu känner jag mig mobbad.

hemsida tips?
jag vill göra en hemsida för det e kul okey? jag vet att det fins stora forum o liknande men jag kanske vill göra min egna hemsida varför inte göra en tråd på en fredag?

hemsida tips?
Självklart ska du bygga en egen mtb-hemsida om du vill det.
Behöver du bestämma namnet på en gång eller kan du vänta med det och bygga sidan först?
Det kanske klarnar under byggprocessen vad sidan ska heta.
Lycka till!

hemsida tips?
Hej,

Folk här är ibland lite snorkiga och så... Men prova att göra en hemsida, det är inte så viktigt vad den heter eller hur den ser ut, det viktiga är att testa och pröva själv hur det blir, och att labba lite med vad man kan göra --- ! Try it out ! Det blir säker kanonbra !

hemsida tips?
Stumpy skrev:
> happyending.jobs råkar vara ledig.
>

happyendings är inte bra, ta något annat namn ... !

hemsida tips?
Lätteste när man börjar är att ta något som redan finns,
t.ex wordpress för själva siten, phpbb för forum etc, rätt mycke lättare än att göra nåt själv.

hemsida tips?
Jag försökte chatta. Tyvärr är den inte så mobilvänlig än :)

Netscape fanns inte på appstore...

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    74.8 KB · Besök: 14
hemsida tips?
Försök även att koda helt själv så blir det roligare och du lär dig mycket mer. Php är ett tacksamt språk som går snabbt att lära sig. Då får du också helt diktera villkoren för hemsidan, forumet etc.

hemsida tips?
MartinC skrev:
> Är det bara jag som tänker på MTB-tokan?

Nja, det tror jag inte. Eller var det något speciellt du tänkte på :)

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp