(Hestra?) lobster, Bar Mitts, butik i Lund/Malmö?

me.I.am

Aktiv medlem
Ska en sväng till Lund imorgon, vilka butiker finns med bra sortiment?
Är på jakt efter Bar Mitts samt vinterhandskar, helst Hestra lobster.
En skotork hade inte heller suttit dumt.

Lund i första hand, men om jag vet att det finns i någon butik i Malmö kan jag ta en sväng dit också.

Ska en sväng till Lund imorgon, vilka butiker finns med bra sortiment?
Är på jakt efter Bar Mitts samt vinterhandskar, helst Hestra lobster.
En skotork hade inte heller suttit dumt.

Lund i första hand, men om jag vet att det finns i någon butik i Malmö kan jag ta en sväng dit också.

Vad man ska till Lund och göra efter 22-årsåldern vetetusan men Rockbros har vettiga Barmitts. Du kan säkert hitta ett wifi i Lund och beställa dem därifrån. Länk.

Vad man ska till Lund och göra efter 22-årsåldern vetetusan men Rockbros har vettiga Barmitts. Du kan säkert hitta ett wifi i Lund och beställa dem därifrån. Länk.

Har googlat rätt bra på både Bar Mitts och Hestra lobster, bara hittat hos sajter med många klagomål hos Trustpilot, och ska ändå till Lund imorgon.
Tack för länken, men undviker att handla från Amazon, gillar gigarbetarnas villkor, iofs kanske inte bättre hos andra...

Hestra Lobster har jag köpt på XXL Butiker på Triangeln och Emporia.

Men du är nog sent ute, nu är det vårkläderna som hängs fram i butikerna.

Alltså "Ba ...bad ...vadå?" var svaret jag fick hos Pavement på frågan om dom hade Bar Mitts, samma svar som jag fick även hos DeGaVi samt Fridhems.

Craft med 1 + 3 fingrar är rätt hyfsade, dock tror jag 2 + 2 är bättre vid cykling. Ser ingen direkt fördel att ha pekfingret ensamt, snarare att det inte håller värmen så bra med ensamt finger.

Stoppningen har alla fingrar, alltså 3 fingrar i handskfingret som skall ha 3 fingrar ...ok, försök beskriva det bättre själva då!
Ser inte heller någon fördel med det, borde hålla värmen bättre med ett finger för dom 3 även för fodret.

För min del så räcker dom ner till någon minusgrad bara, men fryser lätt om fingrarna. Kallare så får jag ha några liners.

Tillbaka
Topp