Hirarki innom cykel?

• Trådstartare Trådstartare BMF
  • Start datum Start datum
Hirarki innom cykel?
Tja… grälmongon och folk som fatshame:ar hamnar bra nära botten när det kommer till coolness i min värld.

I topp hamnar nog dom som går sin egen väg oavsett vad andra tycker.

Det finns inget coolt över en dyr cykel lika lite som en dyr bil är cool.

Custom- byggda eller målade cyklar är coola kan jag tycka. Snubben i typ Spanien som är stor som ett hus och cyklar runt och visar att cykling inte bara är till för folk som får tops att se biffiga ut.

Lachlan Morton verkar bra cool kan jag tycka.

Hirarki innom cykel?
Fat shame missade jag. Ett av många problem med happy är att mycket skit passerar om det kommer från rätt person. Andra ska hålla sig på mattan..

Allen Millyard är cool. 🤣
😂😅🥰😍

Hirarki innom cykel?
1: tipsar om ignorera-funktionen. Har inte sett Koltrasten mfl på länge. Gör happy klart mer happy :) 2: inom mc-världen tycker jag det skett en förändring och nu morsar nästan alla på varandra (tidigare morsade inte en glidare på en riskokare osv) Trevligt!

IMG_1580.webp

Hirarki innom cykel?
Ser ingen anledning att kommentera, människors språkbruk, så länge detta inte leder till missförstånd. Hänger man enbart upp sig människors språkbruk, vad gäller felstavningar är man ute på väl hal is. Om det däremot enbart handlar om att vi uttrycker oss olika, tjänar det knappast något till att kommentera detta.

Hirarki innom cykel?
1: tipsar om ignorera-funktionen. Har inte sett Koltrasten mfl på länge. Gör happy klart mer happy :) 2: inom mc-världen tycker jag det skett en förändring och nu morsar nästan alla på varandra (tidigare morsade inte en glidare på en riskokare osv) Trevligt!

Visa bilaga 781662
Dock så hälsar in de flesta hardcore chopper-åkare fast jag tror det är för att de inte vågar släppa styret eller nått. :0) Annars är mc-världen lite av ett föredöme på området kan jag tycka.

Hirarki innom cykel?
Ja! Men Bianchi Oskar ledde oss mot en bättre värld där vi inte längre bryr oss om sånt strunt och vi kan nu lyckliga förenas i ett enda forum.

Nuförtiden får man även vara här när man äger en gruscykel. Undrade nu hur det heter på franska. MTB är ju VTT, även på engelska versionen av franska websidor, har jag noterat på sommaren. Google translate säger "vélo de gravier". Har aldrig sett det tidigare men de låter rimligt.

Hirarki innom cykel?
Nuförtiden får man även vara här när man äger en gruscykel. Undrade nu hur det heter på franska. MTB är ju VTT, även på engelska versionen av franska websidor, har jag noterat på sommaren. Google translate säger "vélo de gravier". Har aldrig sett det tidigare men de låter rimligt.
Jag inser att jag uttryckte mig felaktigt och jag vill be om ursäkt, främst till Bianchi Oskar, må han leva i en värld där allt är celeste. Jag menade inte att måntenbajk är strunt, utan att det är strunt att skilja på olika cyklar.

Tillbaka
Topp