Cykelpanna
Ny medlem
Hjälp att hitta cykel på Mallorca
Anlände till Mallorca idag för en veckas cykling och support åt min sambo Stefan Englund som ska åka Mallorca 312. Hade förbokat en racer hos Max Hurzeler. Har gjort det tidigare år och det har fungerat bra. Har dock aldrig hyrt av deb här stationen, muro syd och det visade sig inte fungera fullt så bra. När jag skulle hämta cykeln idag möttes jag av en minst sagt otrevlig kille som vägrade att hyra ut cykeln till mig då jag inte hade köpt ett paket med deras fula kläder samt ryggsäck och picnic i sju dagar via mitt hotell. Jag fattar ingenting, hur fn skulle det ha gått till!?!? Ilsket visar han mig att det visst står, på bokningsbekräftelsen man får efter man har skickat bokningen!?!?
Hur som helst sitter jag nu på Mallorca utan cykel. Uthyrarna här i Muro har stängt för dagen så jakten fortsätter imorgon.
Har ni tips på uthyrare med bra cyklar i närheten av Muro eller Alcudia så tas de tacksamt emot.
Hur som helst sitter jag nu på Mallorca utan cykel. Uthyrarna här i Muro har stängt för dagen så jakten fortsätter imorgon.
Har ni tips på uthyrare med bra cyklar i närheten av Muro eller Alcudia så tas de tacksamt emot.