Hjälp, behov av cykeldojjor MTB att 42

Jocke Ww

Ny medlem
Efter Mörksuggan drog vi vidare till Idre för lite cykling och sedan vidare till fjällturen, men nu är vi Ramundberget och skorna är kvar i Idre, nån som vet nån som har ett par 42 som ska säljas eller om det finns nån butik här uppe dom säljer cykel dojjor.... klantigt ja ja vet, men jag har lite att skylla på!!!!!!!
Ett jätte behov av ett par schysta cykeldojjor SPD MTB storlek 42
//Jocke W

Jag åker upp på fredag och har ett par nya skor i storlek 43, kanske duger om det inte löser sig på annat sätt

Jimel sa:
Jag åker upp på fredag och har ett par nya skor i storlek 43, kanske duger om det inte löser sig på annat sätt

Tackar, mycket vänligt, hittar jag inga i rätt strl så hör jag av mig,,,de kanske är i största laget om de ej är väldigt små i storlek.
MVH Jocke

Jocke Ww sa:
Jimel sa:

Tackar, mycket vänligt, hittar jag inga i rätt strl så hör jag av mig,,,de kanske är i största laget om de ej är väldigt små i storlek.
MVH Jocke

Jag kör 42 i vanliga fall men tyckte dessa satt bra, aldrig använda dock så reservation hur dom känns under trampande, är Northwave MTB skor har jag för mig, åker dock tidigt imorgon så hör jag inget innan dess så får dom stanna hemma, skicka gärna PM så jag får mail.

Edit: kan såklar lägga upp bild om du vill, en 300:- tycker jag väl dom är värda.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp