D
Deleted member 43681
Guest
Hjälp med däck till vasan
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MatteXC sa:De raceking jag har haft har alltid varit rätt "feta" och enligt spec, trots smalfälgar. Däremot är stommen som man har använt för xking och mk2 betydligt smalare än spec. De nya däcken ska vara bättre enligt de tester jag läst.
ps. skulle personligen aldrig köra ett så snabbt lopp som vasan med raceking fram, går inte speciellt mycket långsammare med xk/rk i jämförelse med hur mycket farligare det är i kurvorna med rk/rk. De snabbaste loppen är alltid de man genomför...
Capra ibex sa:Tjäna 10 min på att byta från rara/roro till Raceking. Den var rolig
ak84 sa:Kainu sa:Rätt enkelt.
Torrt thunder burt bak, rara eller roro fram
Blött rara bak, roro fram
Tänkte jag skulle slippa byta däck beroende på vädret, kommer vara knökad bil ändå med fru, två barn och hund sen skall vi vara uppe hela veckan innan vasan.
Ursäkta alla frågor men vad är skillnaden på Liteskin och snakeskin? Och vad är EVO för något?
Kainu sa:Rätt enkelt.
Torrt thunder burt bak, rara eller roro fram
Blött rara bak, roro fram
Skämt antar jag? Tycker det är halt som fasen redan på hårdpackad grusväg med speedking & livsfarligt vid minsta lilla lösa underlag så att cykla hela vasan på dom låter rätt tråkigt, min egna gräns går nog vid Thunder Burt, mindre mönster än så är onödigtMarsupilami sa:Ääh jag kör med speedking. Funkar bra så länge det är torrt.