Hjälp med mountainbike.
Hej! Är i valet och kvalet att köpa en mountainbike. Har idag endast enklare hybridcykel,
archivevitusbikes.com
börjar bli lite sliten och istället för att lägga allt för mkt på en service mm så funderar jag på att byta ut den mot en mountainbike som jag både ska använda för pendling ca 4km till jobbet och stigcykling.
Hittade denna cykel när jag surfade runt. Om jag köper inom 2 dagar får jag 50% återbäring så iom det kan jag få cykeln för 8999 (5000kr om jag räknar in presentkortet jag kommer få). Som jag senare funderar använda för att köpa ett tält.
www.xxl.se
Såg också denna men då måste jag gå upp lite i pris. 14999 -7500(presentkort).
www.xxl.se
Är detta bra/prisvärda cyklar och om så är fallet är det värt för mig att gå upp till den dyrare cykeln?
har lite svårt att se vad som är skillnaden förutom kolfiberrqm istället för aluminium?
Tacksam för svar.
Vitus Mach 3 VRS - Vitus Bikes
börjar bli lite sliten och istället för att lägga allt för mkt på en service mm så funderar jag på att byta ut den mot en mountainbike som jag både ska använda för pendling ca 4km till jobbet och stigcykling.
Hittade denna cykel när jag surfade runt. Om jag köper inom 2 dagar får jag 50% återbäring så iom det kan jag få cykeln för 8999 (5000kr om jag räknar in presentkortet jag kommer få). Som jag senare funderar använda för att köpa ett tält.
XC 290 LTD CHAMELEON 25, hardtail-mountainbike, herr - Mountainbike - XC 290 LTD CHAMELEON 25, hardtail-mountainbike, herr | XXL
Läs mer om XC 290 LTD CHAMELEON 25, hardtail-mountainbike, herr. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köp
Såg också denna men då måste jag gå upp lite i pris. 14999 -7500(presentkort).
XC 290 Ultimate DEEP RED 25, hardtail, mountainbike, herr - Mountainbike - XC 290 Ultimate DEEP RED 25, hardtail, mountainbike, herr | XXL
Läs mer om XC 290 Ultimate DEEP RED 25, hardtail, mountainbike, herr. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köp
Är detta bra/prisvärda cyklar och om så är fallet är det värt för mig att gå upp till den dyrare cykeln?
har lite svårt att se vad som är skillnaden förutom kolfiberrqm istället för aluminium?
Tacksam för svar.