Hjälp med växelöra, Brand-X

svebilius

Aktiv medlem
Jag skulle behöva hjälp med att hitta ett nytt växelöra till en gammal 26" kolfiberram från Brand-X.
Jag gissar att de använder sig av någon rätt så vanlig modell på växelöra, men kan inte hitta rätt. Det är ett lite för obskyrt märke för att vara listat bland öronens kompatibla märken.

Kan någon avgöra vad detta är för modell?

Pluspoäng om det går att beställa från en av de "vanliga" cykelsidorna. Ännu större plus om någon har ett som de vill sälja.

Bilagor

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    326.2 KB · Besök: 173
Hittar du den här?

Säkerligen passar någon av öronen på dessa sidor, men Brand-X finns inte med på någon av de listade märkena. Jag ville undvika gissningsarbetet utifrån en bild.

Ja, då ska du nog undvika brand-x.
Leta upp rätt maila bild till kundtjänst på elanuspart så kommer de att bekräfta

Jag gissar att det är ett GH-126 som jag ska ha.

Annars verkar D87 lovande. Det förefaller ha bred kompatibilitet. Det ska vara kompatibelt med Saab 99 Turbo.

Bilagor

• DSC_0075.JPG
    DSC_0075.JPG
    368.4 KB · Besök: 50
  • DSC_0078.JPG
    DSC_0078.JPG
    319.9 KB · Besök: 52
Jag skulle behöva hjälp med att hitta ett nytt växelöra till en gammal 26" kolfiberram från Brand-X.
Jag gissar att de använder sig av någon rätt så vanlig modell på växelöra, men kan inte hitta rätt. Det är ett lite för obskyrt märke för att vara listat bland öronens kompatibla märken.

Kan någon avgöra vad detta är för modell?

Pluspoäng om det går att beställa från en av de "vanliga" cykelsidorna. Ännu större plus om någon har ett som de vill sälja.
Det är väldigt likt ett av de som är till Whait cykel som du kan köpa på xxl.

Tillbaka
Topp