Hjälp med Växelöra vad passar?

Hej. Letar efter växellåda till grabbens kona. Köpte en MFG #25 från cykelkraft senast men verkar vara slut. Verkar som det finns lika dana under andra namn och nummer tex GH011. Är det någon som har koll på om det finns någon översättning mellan dessa olika namn och nr?
Tack på förhand
Magnus

Det finns alltid anledning att stänga av autocorrect…

Men om TS orkar leta här och på en del andra sajter så…

Det finns alltid anledning att stänga av autocorrect…

Men om TS orkar leta här och på en del andra sajter så…
Jo tack. Sökte men hittade ingen översättnings tabell mellan olika fabrikat. Vilket som var frågan.

Är det inte enklare att leta på cykelmärke och modell?
Annars har https://soshanger.com/Derailleur-hangers möjlighet att leta enligt växelörats utförande.
För det är väl ett nytt växelöra du letar efter?
Jo det är ett nytt öra jag söker. Helst inom landets gränser där av frågan. Självklart har jag sökt runt en hel del men inte hittat vad jag söker.

Gurra skojade garanterat bara, sånt är vardagsmat här? jag tyckte nog att du gjorde dig rolig på bekostnad av anställda på försäkringskassan själv! ?

mfg #25 och gh011 är samma öra ja de är rätt vanligt öra men av egen erfarenhet kan skilja något i formen mellan tillverkare har ibland fåt putsa kanterna på örat för perfekt passform i ramen på vissa gh011 finns tex för snabb leverans hos cykelgear annars en välsorterad lbs har de hemma i butik då de är ett rätt vanligt förekommande öra

mfg #25 och gh011 är samma öra ja de är rätt vanligt öra men av egen erfarenhet kan skilja något i formen mellan tillverkare har ibland fåt putsa kanterna på örat för perfekt passform i ramen på vissa gh011 finns tex för snabb leverans hos cykelgear annars en välsorterad lbs har de hemma i butik då de är ett rätt vanligt förekommande öra
Tack så mycket. Vet inte varför men cykelgear dök inte upp i mitt gogglande ?

Tillbaka
Topp