Hjälp mig hitta bättre stänkskydd (ovanlig fästanordning)
Jag har 20-tums elcykel som har en ovanlig (tror jag) fästanordning för stänkskydd. Jag har nyligen monterat en baklampa på cykeln (kopplad till elcykelns batteri). För att fästa baklampan var jag tvungen att köpa en pakethållare. Det befintliga stänkskyddet går diagonalt uppåt, och fick därför inte riktigt plats under pakethållaren, så jag fick kapa det lite... Nu får det plats - men funktionen blev lidande - så min jacka blir konstant skitig.
Jag skulle gärna vilja ha ett bättre stänkskydd som följer cykeldäckens konturer. Mina däck är ganska breda 2,4 - så det får gärna täcka ordentligt.
Jag har tittat runt i olika cykelaffärer - men hittar inte något bra stänkskydd. Åtminstone inte som passar den fästanordning som jag har.
Att sätta stänkskydd på sadelstolpen fungerar inte heller, eftersom det då skulle hamna ovanför pakethållaren.
Är det någon som har något kreativt tips på hur jag kan lösa detta problem?
Bifogar lite foton på det befintliga stänkskyddet och pakethållaren. Jag har två st stänkskydd av den befintliga sorten. Så det som är oanvänt håller jag i handen på fotot nedan.
Tack så mycket för hjälpen!!

Jag skulle gärna vilja ha ett bättre stänkskydd som följer cykeldäckens konturer. Mina däck är ganska breda 2,4 - så det får gärna täcka ordentligt.
Jag har tittat runt i olika cykelaffärer - men hittar inte något bra stänkskydd. Åtminstone inte som passar den fästanordning som jag har.
Att sätta stänkskydd på sadelstolpen fungerar inte heller, eftersom det då skulle hamna ovanför pakethållaren.
Är det någon som har något kreativt tips på hur jag kan lösa detta problem?
Bifogar lite foton på det befintliga stänkskyddet och pakethållaren. Jag har två st stänkskydd av den befintliga sorten. Så det som är oanvänt håller jag i handen på fotot nedan.
Tack så mycket för hjälpen!!