HJÄLP ! När jag läser på BST:s

maden

Ny medlem
hemsida inser jag att jag måste cykla 1 mil /timme för att klara repet .........fixar jag verkligen det börjar jag tänka på nu...lite väl sent kanske...jag menar i skogen går det inte fort sen ska man hinna äta och dricka vid depåerna nej jag vete tusan om jag grejar det. Finns det nån glad amatör som kan muntra upp en sån tvehågsen som jag ???? Eller är det lika bra och drukna i rödvinet i kväll ??

När vi är ute och leker i skogen så brukar vi komma ungefär 2 mil på 1,5 timme så det är nog inga problem. Eller? Vi kör inte speciellt hårt.

Känner också stor oro men vafan ! Det är ju bara att ge sig ut och ha kul på banan. Sen får vi se hur långt det räcker..
Självklart klarar vi repet !!

Edit: Missade ett ord

Senast redigerad av en moderator:
Tror inte du behöver vara orolig, banan innehåller ju en hel del asfalt och grusväg där det lätt går att cykla betydligt fortare än 10 km/h. Vad jag minns från 2004 så var en hel del stigar också ganska lättkörda.

Ta det bara lugnt i början, det kan verkligen gå tokfort i starten, och hitta din egen rytm. Du kommer då senare att köra om de som knäckte sig på att hänga med i början.

Ta det försiktigt med rödvinet ;-)

/Johan
(Som tillhör de glada motionärernas skara)

Tillbaka
Topp