jahopp tillbaka igen haha .! läst runt lite fortfarande kallar dom en omogen tyvär finns det nog folk i 40 år's åldern som får samma utbrott som mig ,Har inget som helst med omogenhet att göra .Tror ni så fort jag blir förbannad Börjar slå på saker för att vara omogen så är ni nog ganska ute o cyklar vilket ni förmodligen är oxå eftersom det här är ett cykel forum :P .Men iallafall har ett fel i hjärnan som gör att jag tappar kontrollen lätt ,Kanske tappad som liten ett par gånger eller så äre för att mina föräldrar är gamla pundare och en jävlit taskig uppväxt utan kärlek o närhet oftast våld o bråk .Och har äntligen kommit ifrån Knark ,kriminalitet o massa skit o förösker stadga mitt liv .Jag har nog levt i en helt annan värld än ni så förstår mig inte på folk som er så bra så blev nog rätt fel med ordvalet o allt annat så sorry .. Och den här tråden var nog ganska onödig för alla tycker olika haha Hjälm är bra grej men mena mer på att folk väljer själva hur dom gör .Var bara det jag ville säga
ha en trevlig Sommar MVH /Zeb