Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det fanns en profil och detaljerad banbeskrivning i förra årets PM. Maila arrangören så kanske de kan skicka över det, verkar itne finnas kvar på deras webb längre.
Asko skrev:
-------------------------------------------------------
> Kolla http://www.cykelcity.se/1185
>
Där står:
"Absolut sista anmälningstid är kl. 09.00 den 21 juni. Startavgiften betalas in till bg 216-0331."
Betyder det att jag ska betala in på bg senast 21 juni och ha inbetlningkvitto i handen. Eller är informationen om bg ej relevant för efteranmälan och att afteranmälan görs på plats?
Loppet avgjort, Magnus Darvell vann solo, Matthias Wengelin snabbast upp för målbacken av klungans cyklister.
Finns några bilder från tävlingen på min blogg. Fler kommer senare idag. Såg en Finaxtröja i klungan, vem var det?
Tror vi var 4 st Finaxare som deltog idag. Åkte själv på vinst och förlust efter att ha fått en förkyling på köpet efter vättern. Hamnade på efterkälken redan efter 18 km efter att nån stannade mitt i klungan för att plocka upp en flaska vid en refug :-O. E man född i går eller? Såg huvudklungan försvinna i hög fart, låg för långt bak i klungan. :-)