Hopplöst att hitta cykel nu. Vänta tills efter sommaren?
Jag är på jakt efter en hardtail-cykel i dom lite lägre prisklasserna. (6-8000:-)
Som många andra så är det Mediumram som gäller. Det är väldigt mycket slut just nu.
Har varit i kontakt med några företag som säger att de kan komma in lite nu precis innan sommaren. Men om man söker efter specifika modeller så får man nog räkna med att det inte kommer för än i September. Med lite tur kanske i slutet av Augusti.
Är det så det brukar funka? Man säljer slut mycket under våren för att sedan stå tomma på mycket under sommaren för att få plats för dom nya uppdaterade till hösten?
Som många andra så är det Mediumram som gäller. Det är väldigt mycket slut just nu.
Har varit i kontakt med några företag som säger att de kan komma in lite nu precis innan sommaren. Men om man söker efter specifika modeller så får man nog räkna med att det inte kommer för än i September. Med lite tur kanske i slutet av Augusti.
Är det så det brukar funka? Man säljer slut mycket under våren för att sedan stå tomma på mycket under sommaren för att få plats för dom nya uppdaterade till hösten?

