Höstens utmaningar.

desmo

Aktiv medlem
Höstens utmaningar.
Hej!

Kanske kan det tyckas konstigt att planera för hösten nu när "sommaren" äntligen är här. Men för sommaren har jag en ganska bra plan och ambition. Det är rando, det är ett varv runt en sjö, och det är cykelsemester. Men sedan då? Jag brukar cykla på hösten och vintern också. Men då utan milstolpar (bättre ordval än mål). Men kanske att några utmaningar under hösten och vintern kan höja min moral.

Förutsättningarna är att jag är föräldraledig under hösten/vintern/våren. Bosatt i Älvsjö på södra sidan Stockholm.

Jag funderar lite på om jag ska försöka mig på en cx-säsong. Eller om det går några kul långlopp på MTB eller är säsongen död i november? Annars kanske jag ska ta mig i kragen och köra Happy Witch Ride. Och Ötzi XL är också en bra utmaning.

Nå? Kom igen med förslag!

Höstens utmaningar.
Självklart CX-säsongen. Brukar starta vid månadsskiftet Augusti/September och avslutas i Januari. Programmet är dock inte publicerat än. Träningar i Sköndal på tisdagar från Juli/Augusti om banan finns kvar.

Höstens utmaningar.
Happy witch ride!

Bara bonusar:
Anarkistiskt egenorganiserat (av Happy!)
”Gratis”
Jobbigt som bara fan, kräver en hel del teknik och har inga enkla hoppa av o ta bussen-ställen.
Okänt för alla utom insatta/
= jävligt creddigt, finns inte ens en T-shirt!

Ligger lagom mittemellan sommarsäsongen och Ötzi, perfekta milstolpar att tänka på under regnrundorna under hösten.

Höstens utmaningar.
Jättelångt är ett typiskt långlopp i så måtto att det är tekniskt enkelt, fast det kanske är det du vill ha, egentligen (då kommer hwr kännas Jobbigt!) dessutom går det ju mitt i sommaren, så inte mycket som höstmål

Höstens utmaningar.
Der Kaiser sa:
Jättelångt är ett typiskt långlopp i så måtto att det är tekniskt enkelt, fast det kanske är det du vill ha, egentligen (då kommer hwr kännas Jobbigt!) dessutom går det ju mitt i sommaren, så inte mycket som höstmål

Jag länkade snett, 6 oktober: http://www.jattelangt.se/jattelangt-mtb-anmalan/

Jag är inte speciellt nogräknad. Jag cyklar mest mtb i Hellas/Gömmaren och det är tekniskt. Men ett långlopp kan vara en annan sorts utmaning. Jag är allätare!

Tillbaka
Topp