Vernersson
Aktiv medlem
Hucktråden
marr sa:EST sa:mossig sten = jobbigt
Kan man gå i huckskola hos dig?
Tror inte man överlever :-O
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vernersson sa:marr sa:EST sa:mossig sten = jobbigt
Tror inte man överlever :-O
EST sa:I brist på annat..
EST sa:Tack tack ja jag var hundra gånger bättre för 20 år sen då kunde man göra 180 mellan grejer å massa annat? men man lär sig igen hela tiden det man kunde. Å Jofa det är brötig bara mossa å rötter osv lovar?
EST sa:180? Du huckade jättestenen och satte landningen baklänges? Bra där!
Jimel sa:Mitt andra försök till huck/dropp. Körde i Sälen för första gången i lördags och fegade ur. Då sket det sig.
Huck, drop ? Du testade ju att göra en frontflip ;) hoppas det gick bra med dig.
Jimel sa:Mitt andra försök till huck/dropp. Körde i Sälen för första gången i lördags och fegade ur. Då sket det sig.
Vill inte förolämpa dig men hela filmen känns lite som jag. Särskilt ljuden efter katastrofen känns som om de kunde komma från min insida. Soundtrack of my life, eller nåt.
Rydell sa:Jimel sa:Mitt andra försök till huck/dropp. Körde i Sälen för första gången i lördags och fegade ur. Då sket det sig.
Huck, drop ? Du testade ju att göra en frontflip ;) hoppas det gick bra med dig.
Ja just det det ska jag säga nästa gång ? Är fortfarande öm över revbenen men stelheten i övrigt har nästan släppt. Min Garmin mår inget vidare dock.
Hasse#7 sa:Jimel sa:Mitt andra försök till huck/dropp. Körde i Sälen för första gången i lördags och fegade ur. Då sket det sig.
Vill inte förolämpa dig men hela filmen känns lite som jag. Särskilt ljuden efter katastrofen känns som om de kunde komma från min insida. Soundtrack of my life, eller nåt.
Ja jag tappade nog luften litegranna så låter jäkligt konstigt ?
Skulle "tyvärr" filma min far som åkte efter därav bakåtriktad kamera, sen tog den i bakhjulet och vinklades ner för mycket strax innan.
s sa:EST sa:I brist på annat..
Skrå-hucket var grymt imponerande. Både hur man kan komma på något så dumt och att du satte det. =)
WSB sa:Snyggt EST! Släng in lite Manifesto som kommer det där se jävligt clean ut.
Och Mårten, det går att ta trottoarkanten ;) Överlevde det i söndags.. Ska ut med Reine idag, du har ingen hoj kvar eller?
EST sa:s sa:EST sa:I brist på annat..
Skrå-hucket var grymt imponerande. Både hur man kan komma på något så dumt och att du satte det. =)
Tack det var inga andra spekulanter på det? å lång sladd aktig grej i landningen som var skön.
På tal om sälen körde jag helstelt i regn där i 3,5 med typ 18 år gamla däck när jag började cykla igen fan va de garvade åt mig i liften de som jobbade? men nån som konst som framåtvolt klarade jag inte av?
Jimel sa:EST sa:s sa:EST sa:I brist på annat..
Tack det var inga andra spekulanter på det? å lång sladd aktig grej i landningen som var skön.
På tal om sälen körde jag helstelt i regn där i 3,5 med typ 18 år gamla däck när jag började cykla igen fan va de garvade åt mig i liften de som jobbade? men nån som konst som framåtvolt klarade jag inte av?
Jäkla nybörjare ?
Snyggggttt!!EST sa:Hittade ett lite högre ställe på en av favvisstenarna :) kommer några till sen.
5/5 för du försökte :D
Matthias87 sa:Droppet på Buldreloypa i Hafjell.
Kung_Gustaf sa:Jimel sa:Mitt andra försök till huck/dropp. Körde i Sälen för första gången i lördags och fegade ur. Då sket det sig.
5/5 för du försökte :D
Haha ja man måste ju försöka, körde andra efteråt men vågade mig inte på det där igen ?
Herregud, ja då ser mina försök ut som en nerfasad trottoarkant
Haha, min erfarenhet precis.wobblie sa:Så ser alla mina dropp ut i huvudet, men när jag filmar ser det ut som ett rikspucko som droppar en trottoarkant.
dnleriksson sa:Vet inte om det är huck eller dropp, men det är iaf typ 1,5m till platt vilket kanske syns på nån landning :-)