Hucktråden

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum
Hucktråden
EST håller stilen,

Bara för att klargöra, det här är inte ett huck. Det här är ett drop. Jag, 2008. Dr0p till plAt med helstelt och från stillastående. Men, det är i stadsmiljö vilket ger +200 nånting. Tror jag.

4_725.jpg

(Alltså till gatan, inte till trottoaren, det vore farligt att försöka. Usch, tänk att landa på kanten. Ajajaj...)

Senast ändrad:
Hucktråden
Senast ändrad:
Hucktråden
Mer dropp än huck, men tråden har ju vridits till att innefatta alla sätt att ta sig från höga grejer med cykel. I Bygdsiljum bikepark.
IMG_20140901_070844.jpg

Hucktråden
Tack tack ja jag var hundra gånger bättre för 20 år sen då kunde man göra 180 mellan grejer å massa annat? men man lär sig igen hela tiden det man kunde. Å Jofa det är brötig bara mossa å rötter osv lovar?

Hucktråden
Snyggt EST! Släng in lite Manifesto som kommer det där se jävligt clean ut.

Och Mårten, det går att ta trottoarkanten ;) Överlevde det i söndags.. Ska ut med Reine idag, du har ingen hoj kvar eller?

Hucktråden
EST sa:
Tack tack ja jag var hundra gånger bättre för 20 år sen då kunde man göra 180 mellan grejer å massa annat? men man lär sig igen hela tiden det man kunde. Å Jofa det är brötig bara mossa å rötter osv lovar?

180? Du huckade jättestenen och satte landningen baklänges? Bra där!

Hucktråden
180? Du huckade jättestenen och satte landningen baklänges? Bra där![/quote]

näää mellan bänkar å sånt å ner sidleds för grejer. Sånt sätter jag typ aldrig nu orkar inte äns försöka :)

Hucktråden
Jimel sa:
Mitt andra försök till huck/dropp. Körde i Sälen för första gången i lördags och fegade ur. Då sket det sig.

Vill inte förolämpa dig men hela filmen känns lite som jag. Särskilt ljuden efter katastrofen känns som om de kunde komma från min insida. Soundtrack of my life, eller nåt.

Hucktråden
Rydell sa:
Jimel sa:
Mitt andra försök till huck/dropp. Körde i Sälen för första gången i lördags och fegade ur. Då sket det sig.

Huck, drop ? Du testade ju att göra en frontflip ;) hoppas det gick bra med dig.

Ja just det det ska jag säga nästa gång ? Är fortfarande öm över revbenen men stelheten i övrigt har nästan släppt. Min Garmin mår inget vidare dock.

Hasse#7 sa:
Jimel sa:

Vill inte förolämpa dig men hela filmen känns lite som jag. Särskilt ljuden efter katastrofen känns som om de kunde komma från min insida. Soundtrack of my life, eller nåt.

Ja jag tappade nog luften litegranna så låter jäkligt konstigt ?

Skulle "tyvärr" filma min far som åkte efter därav bakåtriktad kamera, sen tog den i bakhjulet och vinklades ner för mycket strax innan.

Hucktråden
s sa:
EST sa:

Skrå-hucket var grymt imponerande. Både hur man kan komma på något så dumt och att du satte det. =)

Tack det var inga andra spekulanter på det? å lång sladd aktig grej i landningen som var skön.
På tal om sälen körde jag helstelt i regn där i 3,5 med typ 18 år gamla däck när jag började cykla igen fan va de garvade åt mig i liften de som jobbade? men nån som konst som framåtvolt klarade jag inte av?

Hucktråden
WSB sa:
Snyggt EST! Släng in lite Manifesto som kommer det där se jävligt clean ut.

Och Mårten, det går att ta trottoarkanten ;) Överlevde det i söndags.. Ska ut med Reine idag, du har ingen hoj kvar eller?

Nope, Reine har min gamla hoj. Ang trottoarkanten - jodå, det har jag nog också gjort. Förresten - motsvarande drop på andra sidan trappan är ballare. :)

Hucktråden
EST sa:
s sa:
EST sa:

Skrå-hucket var grymt imponerande. Både hur man kan komma på något så dumt och att du satte det. =)

Tack det var inga andra spekulanter på det? å lång sladd aktig grej i landningen som var skön.
På tal om sälen körde jag helstelt i regn där i 3,5 med typ 18 år gamla däck när jag började cykla igen fan va de garvade åt mig i liften de som jobbade? men nån som konst som framåtvolt klarade jag inte av?

Jäkla nybörjare ?

Hucktråden
Jimel sa:
EST sa:
s sa:
EST sa:

Jäkla nybörjare ?

Hehehe :)

Hucktråden
Jag tror jag måste börja slipa på trial-skillsen, är nästan mest imponerad av EST kontroll på att skutta runt från stillastående och rotera runt framhjulet...

Hucktråden
Här kommer två av dagens "huck" försök. I slutet på det andra så försöker jag med en endo och den blir nästan lika bra som EST's endos ;)
Teknisk åkning på topp huhuuh ?

Hucktråden
Hucktråden
Får väl slänga upp den här videon från i torsdags här. Har precis börjat utforska luftrummet sedan jag köpte en Kona process 111. Inga vansinniga höjder, gissar på att det högsta är ca 70 cm. Klippet innehåller även en ninjaräddning mot ett träd. Kalasfin kväll var det med:

Tillbaka
Topp