Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kristoffer R sa:Här är jag igen!
Körde ”Peters Specialstigar” ikväll runt Osxjön-Sisjön. Det är torrt, helt galet torrt. Alla träsk och surhål är torra. Inte en lerfläck på cykeln. Det blötaste i skogen är från mitt anletes svett, för det är brutalt varmt.
Eric W sa:Nån som vart ute i dag och har någon snabbrapport på föret i västra gbg.....
Bör jag ta med snorkel ut i morgon?
Får ursäkta den suddiga bilden, min mobilkamera är inte den bästa. Hemma igen kan jag konstatera att det inte bara kändes snabbt, PR på en tredjedel av de passerade segmenten trots att jag inte motionscyklat (eller tränat i övrigt) på två veckor.Alfakrull sa:Föret i ÄGB är riktigt bra nu, tjäle men knappt någon is och frost. Snabbt och greppigt helt enkelt. Prognosen hotar dock med plusgrader.
Så ser det ut på Hisingen med ?Sambal Oelek sa:Det har varit toppföre den här veckan hittils. Nu är leran frusen och inte så mycket oväntade isfläckar. Helgrymt!
Goddamn72 sa:Riktigt fint underlag i Änggårdsbergen idag. Några få isfläckar och lerpölarna höll upp bra.
Inget fel på vädret heller :-)
Westman sa:Såg du några tecken på dränering?
+1Rattnalle sa:Våga vägra dubb, de tre dagarna det är aktuellt kan man göra något annat än att göra fula märken i skogen.
Rattnalle sa:Jag gissar också på att snön hinner försvinna. Däremot ska det rådande duggregnet eventuellt övergå i minusgrader på väldigt kort tid inatt. Det kan bli spännande.
Våga vägra dubb, de tre dagarna det är aktuellt kan man göra något annat än att göra fula märken i skogen.
PatrikHA sa:Rattnalle sa:Jag gissar också på att snön hinner försvinna. Däremot ska det rådande duggregnet eventuellt övergå i minusgrader på väldigt kort tid inatt. Det kan bli spännande.
Våga vägra dubb, de tre dagarna det är aktuellt kan man göra något annat än att göra fula märken i skogen.
Påverkar det mer än fula märken, alltså gör det skada utöver visuellt?
Seriös fråga, inte menat att provocera, har tidigare inte direkt reflekterat över att jag inte borde ha dubb när det är isgata, tex så springer väl orienterare alltid med dubb?
Det är det jag också ser som det huvudsakliga problemet, ja.Erik O sa:PatrikHA sa:Rattnalle sa:Jag gissar också på att snön hinner försvinna. Däremot ska det rådande duggregnet eventuellt övergå i minusgrader på väldigt kort tid inatt. Det kan bli spännande.
Påverkar det mer än fula märken, alltså gör det skada utöver visuellt?
Seriös fråga, inte menat att provocera, har tidigare inte direkt reflekterat över att jag inte borde ha dubb när det är isgata, tex så springer väl orienterare alltid med dubb?
Det sliter väl mer på trädrötter och så men det stora problemet är nog visuella skador på berghällar och därmed risk för negativa reaktioner hos andra nyttjandegrupper.