Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara att gå på sponken alternativt gå i ide som gäller då.När det är torrt cyklar jag, när det är halvdant springer jag, när det blåser (västligt) surfar jag, när kroppen är slut eller skadad sitter jag hemma och plinkar gitarr eller kollar serier. Jag tycker jag är bra på att hitta syssla efter väderlek, men jag har fanimig inte lyckats hitta något som lämpar sig extra bra för hällregn. Tips någon?
Knyppling!När det är torrt cyklar jag, när det är halvdant springer jag, när det blåser (västligt) surfar jag, när kroppen är slut eller skadad sitter jag hemma och plinkar gitarr eller kollar serier. Jag tycker jag är bra på att hitta syssla efter väderlek, men jag har fanimig inte lyckats hitta något som lämpar sig extra bra för hällregn. Tips någon?
Extra bra i regn alltså? ?Knyppling!
Ja, om det utförs under tak. Tror jag.Extra bra i regn alltså? ?
Ja, det är fan grymt när det är -3*c, fort som satan går det.Jag är redan peppad på kombon torrt och kallt som vi hade i några veckor i vintras, som sommarflirt men utan dammet ?
... idag var det mer såhär...
Härlig bild.
Ja sådär torrt är det verkligen inte där jag cyklar, strax utanför GBG ?Härlig bild.
Var hittar man en sån fin stig?
I skogarna lite norr om Jonsereds herrgård.Härlig bild.
Var hittar man en sån fin stig?
Precis. Observera också att det är cykelförbud i Bokedalen. Ska man passera genom där så cykla absolut inte på "Naturstigen". Där ledde jag cykeln och gick. Men den här stigen går lite i utkanten och är ingen uppmärkt promenadstig så det kändes ganska safe att smyga sig förbi här.I skogarna lite norr om Jonsereds herrgård.
Gott, de brukar ju bli betydligt halare än t. ex. i Änggården då de inte cyklas på lika frekvent..Småplöar på de vanliga ställena, Sjöberg en och Stora Billingens stenhällar greppade bra.
Gott, de brukar ju bli betydligt halare än t. ex. i Änggården då de inte cyklas på lika frekvent..
Fö så är två nyare stigar i området mer eller mindre "öppna" (odolda på Trailforks..) och någotsånär cyklingsbara nu: "Lönngången" och "Tonårsdrömmar", även om det finns en hel del arbete kvar på dem, ffa Tonårsdrömmars nedre del och gruset där man cyklar utmed/i höjd med vägen..
Kul att höra. Ffa bermen i slutet av Tonårsdrömmar kommer att arbetas med i närtid, tanken är att den ska bli större så man kan ladda på lite mer och sen hoppa lite också.Slet lite på de stigarna tisdag och onsdags.
Fint med liten passage genom staketet :)
Kul! Jag mindes november/december 2020 som torrare, cyklade mycket då. En del var väl snö.Ett komplement till ens prognosnörderi: färgkodad översikt över historisk nederbird i Göteborg:
Ack att minnas den torra sommaren 2018, eller det hårdpackade föret från i Mars i år..Regn & snö i Göteborg: Siffror, diagram och lite oväntade fakta om nederbörd.
Statistik, historik och kuriosa över regn och snö i Göteborg. Dag för dag sen år 1951rl.se
SimningNär det är torrt cyklar jag, när det är halvdant springer jag, när det blåser (västligt) surfar jag, när kroppen är slut eller skadad sitter jag hemma och plinkar gitarr eller kollar serier. Jag tycker jag är bra på att hitta syssla efter väderlek, men jag har fanimig inte lyckats hitta något som lämpar sig extra bra för hällregn. Tips någon?
Hmm ja kanske. Blir det extra bra i regn?Simning
Väldigt mysigt att träna i simhall när det regnar ja :)Hmm ja kanske. Blir det extra bra i regn?
Ishall?Visa bilaga 518721
nordöstra Kållered.
I övrigt fint och varmare och bara en del blöthål med lera på turen ?
Japp! Kunde inte låta bli när vi åkte förbi och precis pratat väder och före och jag läst i den här tråden nyligen ?Ishall?