Jag och en kamrat cyklade från Stockholm till Danderyd, Täby,Vaxholm, Rindö, Värmdö och tillbaka till Stockholm igen. En fin tur på drygt 10 mil där man får se både stad, förort, Skärgård och landsbygd. Vi stannade för en långfika i Vaxholm. Längst vägen mötte flera andra som också firade nationaldagen på detta sätt.
Rekommenderas varmt.