Hur går det med årets mål

1888

Aktiv medlem
Själv ligger jag lite bra till angående cyklingen.
Satte 365 mil som mål efter nystarten för ett par år sedan,
där ser det bra ut med endast typ 35 mil kvar.

Hade även 66/67 km som mål som längsta distans (åldern i km) men där kärvar det lite, men 3 månades kvar.

Ett totalmål med all träning/motion var 365 timmar i år,
där tappade jag en hel del i sommar då jag flyttade och lade mycket energi på detta,
(fast enligt Garmin så förbrände jag mycket mera aktiva calorier än normalt)
Ligger nu på ca 55 min per dag.

I huset kunde jag använda trainer, roddmaskin o gåband obegränsat, men i lägenheten är det väldigt lyhört speciellt stomburet.

Hur går det för er andra?

334 timmar cykling på 245 'aktiviteter'. Mer än förra året. Mycket inne, tyvärr. Kanske lite för mycket tid, jag trampar liksom bara runt i gamla hjulspår. 😉

Jag har inga mål, så det går skitbra! Så skönt att slippa "hålla på" bara för hållapåandet.
Det är såklart jättebra.
Själv har jag "en på varje axel"
Den ena heter "latmasken", och är rätt stark.
Den andra heter "tävlingsjävulen/statistikmänniskan" som hjälper mej att besegra "latmasken".
Tävlar såklart bara mot mej själv och många rundor har blivit av tack vare att "nya rekord" har funnits inom räckhåll, och bara jag kommit ut o igång så har jag aldrig ångrat en runda.
Gillar Ulf Lundell men ser inte att en inställd runda också är en runda :giggle:

Årets huvudmål, UTU, gick bra. Mål nummer två, 2 mil midnattslopp sket sig pga förkylning. Nu ska jag försöka springa mer och om en vecka får genomfartsloppet bli ett mål.

Tillbaka
Topp