Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JockeS sa:När jag beställde ett hjulpar sist, så försökte postnord leverera hem till mig först. Dock var jag inte hemma enligt postnord, trots att jag satt hemma hela dagen... ovanligt?
Dagen efter hämtade jag det hos ombudet.
Drosa sa:Jag skulle vilja påstå att wiggle levererar inte ett endaste litet paket utan det är fraktbolagen man anlitar som gör det;-)
frause sa:Jag brukar välja mellanprisfrakten. Då har det gått med DHL på typ två dagar och så har jag fått SMS där jag valt lämning i swipbox/ombud istället för hemleverans. Smidigt och med tracking.
Förra gången hade dom tydligen missat mitt svar, för då blev jag uppringd av ett bud som undrade om jag var hemma. Löstes dock direkt med lämning på närmsta service point och jag hämtade på väg hem från jobbet nån timme senare.
Yes, jag brukar få sms från DHL där de frågar var jag vill ha paketet.Stervelo sa:Eh, får ni sms vid next day guaranteed delivery? Det får inte jag, det hamnar dit du beställt.