Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi ställer gärna upp om du behöver hjälp.Den här tråden ger massor med statistiska argument till att jag har för få cyklar.
Efter att ha kommit hem efter en träningsrunda fick jag frågan av min sambo om jag köpt ny cykel. Jag svarade "nääh". Jag hade ju ägt cykeln i 6 veckor då är den väl inte ny längre.?
Ajdå, då har jag ett problem måste genast söka hjälp.?Då har du väl ljugit. Din svar hade funkat på frågan 'har du en ny cykel?" (antar att du inte köpte begagnad).
Ajdå, då har jag ett problem måste genast söka hjälp.?
Köper man (jag) bara typ samma färg ser aldrig min sambo någon skillnad.Ja, jag tycker att man har ett problem när man (tror att man) inte kan dela fröjden av en ny cykel med sambon. Men att söka hjälp är kankse lite överdrivet.
Köper man (jag) bara typ samma färg ser aldrig min sambo någon skillnad.
Köper man (jag) bara typ samma färg ser aldrig min sambo någon skillnad.
Tror att jag har sett detta svaret tidigare i tråden.
Vi pratade om gruscyklar igår efter en tur på lvgcykel som innehöll några km grusväg och skogsväg med pölar. Jag sade att familjen kanske behövde gruscyklar. Min fru svårade att hon hade förslaget det för många år sen, men att jag sade "nej". ?
Rookie mistake ?
Plus en tillfället är bara en fråga om tid.Jag har iaf lyckats skaffa mig en till. Så, plus en.
Snart är det en fråga om plats...Plus en tillfället är bara en fråga om tid.
Allebike rocket ser fin ut ?Ja, jag måste vara mer uppmärksam!
Internetsurfade för gruscyklar och berättade för frun att jag hade hittat en intressant cykel för mig. "Men också för mig?" svarade frun. Jag behövde erkänna att jag inte riktigt hade letat till henne ...
Allebike rocket ser fin ut ?
Jag tänkte åt mig själv ja.. ?Snygg i blå. Men för stor för frun, som är 156 cm. Dessutom tror jag att hon skulle tycka att den är för tung. Hennes lvgcykel är under UCI limiten.
Nu köpte jag en Yosemite vikcykel också. Blir som ett test för att se om jag har nytta av den innan jag köper nåt bättre...80-tals Crescent-racer ombyggd till SS
80-tals Crescent gubbcykel
Amladcykler lådcykel med hemmabyggd större låda
Haibike lvg
Merida MTB
Sneglar efter en vikcykel också...
Har barnen flyttat ut?Lyckats med konststycket att gå från åtta till fyra cyklar på ganska kort tid. Känns fantastiskt.
Wow, hur gör du för att din fru inte ska märka något? (Frågar åt en kompis…)Lyckats med konststycket att gå från åtta till fyra cyklar på ganska kort tid. Känns fantastiskt.
Man gör sig inte av med hennes cyklar?Wow, hur gör du för att din fru inte ska märka något? (Frågar åt en kompis…)