Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Damn det var till o vara en trogen märket =)
Själv är jag ju bara nybörjare men är inte trogen ett märke ännu får se om Gianten kan ändra mitt beteende.
1.Scott ER men den var inge skön känsla i.
2.Trek 1400. grumt nöjd med men lite klen för skog.
3 Giant NRS har bara cyklat den i källarn än så länge =) men har stora förhoppningar på den.
framförallt att den skall göra att jag kan cykla snabbare =) då jag lider av diskbråck x 2.
Det var ju det som var de kuliga med hela grejen, att se om nån reagerade!
Jag tror nästan att du spöade mig genom att du faktiskt har en cross, en sån vill jag också ha! Kommer du att lägga till en Anthem också så erkänner jag mig besegrad!
ingen aning. förmodligen mindre än än vad vad jag skulle vilja :) 14 000 kr vore en dröm :) (vilket är ungd hälften av byggkostnaden räknat i nya lösa delar)
ett ramsett nytt kostar väl 7000 kr och så är det gamla dura ace-gruppen med hjul på da-nav och cxp 33 fälgar.. äsch.. det är kanske mest ekonomiskt att behålla den.
strl S. du bör inte vara längre än mig tycker jag (177cm).