Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bigmollo sa:Inte så vanligt. Bara en gång om året.
Cannondale jekyl 1000 sa:Funderar på att köpa en iPad eller MacBook Air. Brukar man hitta några Apple-produkter på rea?
NickPick sa:Det som reas ut är ju egentligen oftast sådant butikerna inte blir av med. Konsumenter är rätt lättlurade.
Nja, Flux2 är ganska ny, men de kvarvarande gen1-fluxarna kan nog reas ut. Mantel hade dessutom rätt bra pris på Fluxen förra året.littlebitrusty sa:Naivt att hoppas på en Tacx Flux trainer?
Cannondale jekyl 1000 sa:Funderar på att köpa en iPad eller MacBook Air. Brukar man hitta några Apple-produkter på rea?
tinkerbell sa:Nja, Flux2 är ganska ny, men de kvarvarande gen1-fluxarna kan nog reas ut. Mantel hade dessutom rätt bra pris på Fluxen förra året.littlebitrusty sa:Naivt att hoppas på en Tacx Flux trainer?
Jensen sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Funderar på att köpa en iPad eller MacBook Air. Brukar man hitta några Apple-produkter på rea?
Apple brukar ju ha rätt hård styrning på priser på i alla fall nya produkter. Om du inte ska ha äldre macbook air? Men känner du ingen som pluggar? Personligen tänkte jag köpa nya air, men med lite ram o minne så skiljde inte mycket i pris till pro med klart värre hårdvara, och det skiljer ju idag typ 200g.
Cannondale jekyl 1000 sa:Jensen sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Funderar på att köpa en iPad eller MacBook Air. Brukar man hitta några Apple-produkter på rea?
Apple brukar ju ha rätt hård styrning på priser på i alla fall nya produkter. Om du inte ska ha äldre macbook air? Men känner du ingen som pluggar? Personligen tänkte jag köpa nya air, men med lite ram o minne så skiljde inte mycket i pris till pro med klart värre hårdvara, och det skiljer ju idag typ 200g.
Ja det verkar inte direkt vara några prisdumpningar på Apple. Funderar nog mest på den gamla air som säljs för 9500kr nu vilket redan känns som mycket pengar för mej. Ett problem bara, använder ett program i jobbet som kräver Windows. Är det meckigt att köra windows på en Mac?
Cannondale jekyl 1000 sa:Är det meckigt att köra windows på en Mac?
Cannondale jekyl 1000 sa:Jensen sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Funderar på att köpa en iPad eller MacBook Air. Brukar man hitta några Apple-produkter på rea?
Ja det verkar inte direkt vara några prisdumpningar på Apple. Funderar nog mest på den gamla air som säljs för 9500kr nu vilket redan känns som mycket pengar för mej. Ett problem bara, använder ett program i jobbet som kräver Windows. Är det meckigt att köra windows på en Mac?
Kör också iPad när jag är hemma. Enkelt, smidigt och aldrig något strul. Men det är hemma det och eftersom jag ligger borta mycket på vår och höst och behöver en dator i jobbet så tänkte jag att en MacBook Air kanske kunde lösa två funktioner.Mini_me sa:Jag kör oxå Ipad (vet ej vilken modell men typ 2 år gammal) och Zwift. Tycker det funkar kanon trots att jag har pissig 4G mottagning i bunkern och högtalare/trainer/klocka inkopplat samtidigt.
zanoii sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Funderar på att köpa en iPad eller MacBook Air. Brukar man hitta några Apple-produkter på rea?
Apple själva brukar inte rea, men återförsäljare gör det. Som med allt annat är det oftast inte de senaste modellerna (som ändå säljer) och oftast bara någon hundring. Håll koll med någon prisbevakningstjänst så ser du även om priset höjs strax innan..
zanoii sa:zanoii sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Funderar på att köpa en iPad eller MacBook Air. Brukar man hitta några Apple-produkter på rea?
Apple själva brukar inte rea, men återförsäljare gör det. Som med allt annat är det oftast inte de senaste modellerna (som ändå säljer) och oftast bara någon hundring. Håll koll med någon prisbevakningstjänst så ser du även om priset höjs strax innan..
Jag tar tillbaka mitt uttalande. https://macworld.idg.se/2.1038/1.710594/apple-avslojar-black-friday-event
Spacekitty sa:USWE har tjuvstartat årets black friday. https://www.uswe-sports.com/se/black-friday-vip-swe
zanoii sa:Spacekitty sa:USWE har tjuvstartat årets black friday. https://www.uswe-sports.com/se/black-friday-vip-swe
Nu har de utökat till rea på alla modeller, fast med något sämre rabatt:
https://www.uswe-sports.com/se/packs
Tex Airborne 9 kostade tidigare under rean 674:50 (50%) , nu 944 kr (30%).