Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
30 km solo. Lite blandade intervaller. Segt idag.
Visa bilaga 809140
Julafton 2024. Börjar jag tackla av? Men det var segt idag. Undrar hur långt upp i ålder man kan kompensera för naturliga åldersförfallet med mer träning?
Du har många mil kvar i din motor! Det visar du ju ofta. Ju mer du tränar, ju mer bromsar du upp förfallet.
Tack. Har du haft något längre uppehåll i din träning sedan du började?Du har många mil kvar i din motor! Det visar du ju ofta. Ju mer du tränar, ju mer bromsar du upp förfallet.
Ja. Perioder av skador/sjukdom och när livet kom ivägen. Det blir oftast tråkigt utan cykeln och träning. Med träningsrutin och något mål känns det bäst. Just nu inget specificerat mål. Men träningen sköter jag.Tack. Har du haft något längre uppehåll i din träning sedan du började?
Trodde att det var tråkigt att mala inneLite zon 2 idag
Visa bilaga 809269
Ja det är det. Började lida efter 30 minTrodde att det var tråkigt att mala inne![]()
Vad hade du som sällskap? Musik, film, telefonterror?Ja det är det. Började lida efter 30 min![]()
Telefonterror=sitta och busringa till folk?Vad hade du som sällskap? Musik, film, telefonterror?
Radio plus några avsnitt poddarVad hade du som sällskap? Musik, film, telefonterror?
Nä, tänkte mer att man passar på att ringa vänner och bekanta. Gör det själv titt som tätt under uppvärmningen.Telefonterror=sitta och busringa till folk?
Inget visuellt?Radio plus några avsnitt poddar
Jo min cykelavatar på zwiftInget visuellt?
Tänkte väl, var väl på 70-talet dom stirrade på tejpkryssJo min cykelavatar på zwift![]()
Fast var det maginfluensan så borde den ju ökat snittfarten....Lördag: Gruscykel i solsken, med 30mm dubbdäck på asfalt. 3.08h. Gick riktigt sakta. Snittfarten sjönk ner mot 14.4 km/h. Förklaringen kom med besked när jag kom hem.
Söndag: Influensa...
Vad hade du gjort om inte gubben dykt upp? Har du ingen pump?70 km igen. Efter 20 km fick jag punka, och när försökte pumpa med patroner blev det tyst. Jag tog 2 tomma
Tur, att gubbe i närheten hade kompressor och adapter till presta.
Folk joggade i korta byxor idag!
Visa bilaga 809463Visa bilaga 809464Visa bilaga 809465Visa bilaga 809466Visa bilaga 809467
Jag "hade" 2 patronerVad hade du gjort om inte gubben dykt upp? Har du ingen pump?
Klarälvsbanan ToR?11 mil vintercykling med @n_andersson & @mhenry .
Jepp, (fd) OK som nu är närbutik/cafe' i MunkforsKlarälvsbanan ToR?
Saltas/sandas den hela stäckan?11 mil vintercykling med @n_andersson & @mhenry .
Dagens stora hjälte är Niklas som först paddlar till människobyn, cyklar 11 mil, och sen paddlar hem
Borde bli 33 mil totalt
Visa bilaga 809626
Nja, tror inte det.Saltas/sandas den hela stäckan?
Saltas/sandas den hela stäckan?
För ~10år sedan plogades och sandades det inte norr om Deje(tror jag)Nja, tror inte det.
Fint. Den rundan har jag kör många gånger.Pansarcykling med dubb 77 km. Punka i Väsby. Var rädd att det var dubbpunka men bytte slang och fortsatte modigt.
Visa bilaga 809678
Solnedgång i Sigtuna:
Visa bilaga 809677
Tranbyggevägen, där gick det bra att köra med helljus:
Visa bilaga 809679
Haha paddlade vet jag inte om jag gjorde men11 mil vintercykling med @n_andersson & @mhenry .
Dagens stora hjälte är Niklas som först paddlar till människobyn, cyklar 11 mil, och sen paddlar hem
Borde bli 33 mil totalt
Visa bilaga 809626
LyxigtHaha paddlade vet jag inte om jag gjorde menfår tacka för en trevlig tur. Gott att cykla drygt 11 mil på ca 300 höjdmeter bara
![]()
Det var första gången jag körde 269:an i mörker... Tre-fyra idioter som absolut var tvungna att passera på <1 m avstånd i 80 km/h. Nu hade jag lyxen att kunna helljusblinka... Det är svårare när det är ljust.Fint. Den rundan har jag kör många gånger.