Manurhin2
Aktiv medlem
Hur var din cykelträning idag?
Men vaf..n!!!Väldigt likt ”min” strandskog i Ängelholm i vinterskrud
Visa bilaga 813212
Visa bilaga 813213
Men jag skulle tippa mer åt sydost?
40 mil norr om Rögle
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men vaf..n!!!Väldigt likt ”min” strandskog i Ängelholm i vinterskrud
Visa bilaga 813212
Visa bilaga 813213
Men jag skulle tippa mer åt sydost?
Disclaimer: bilderna är tagna 25e Dec.
Jag hade stämt skiten ur mina förfäder som bosatte sig i Sverige om dom levtDisclaimer: bilderna är tagna 25e Dec.
Dock ser där likadant ut idag, dvs snöfritt och torrfruset![]()
Allt norr om Hallandsåsen är oförlåtligt.Jag hade stämt skiten ur mina förfäder som bosatte sig i Sverige om dom levt![]()
De kunde ha stannat i Afrika (vi alla kommer från Afrika sägs det)Jag hade stämt skiten ur mina förfäder som bosatte sig i Sverige om dom levt![]()
Hade Spanien räckt?De kunde ha stannat i Afrika (vi alla kommer från Afrika sägs det)![]()
Man vill inte hamna south of the border. Vi ska bygga en mur på åsen - och skåningarna ska få betala!Allt norr om Hallandsåsen är oförlåtligt.
Ni vill bara ha Åsens norra, branta och intervallvänligga sluttningar för er själva. Bygg muren vid Båstad-avfarten så betalar Skåne gärna. Freedom!Man vill inte hamna south of the border. Vi ska bygga en mur på åsen - och skåningarna ska få betala!
10 mil?
110 zwiftkilometer10 mil?
Tönnersa Strand mellan Laholm & HalmstadSverige?
Ser att du körde ikapp tiden du missade igårPass 18 denna månad. 6x6@175W 6x2@125W. Upplevd ansträngning 7/10. Förra året 13 pass samma period. Visa bilaga 813350
Japp.Ser att du körde ikapp tiden du missade igår![]()
Jag kan inte köra lugna pass. Disponerar krafterna så jag alltid är helt slut, oavsett om det är 5 eller 9 mil. Brukar sällan cykla längre än 70 km. Min mentor i Skåne som är 9 år äldre och som fick mig att börja träna cykel 1982, tycker jag borde köra lite längre pass. Det blir min fjärde säsong i år, så jag får se.Om du klarar av tristessen så är det ju inte fel att köra något lite längre och lugnare pass ibland. Precis som man kanske kör en långrunda på helgen under utomhussäsongen.
Måste ta i för att känna mig nöjd..Varför kan du inte köra lugnare pass?
Menar du fyrtiofjärde?
Har du samma mentor nu som du hade 1982?
Många frågor blir det.
Åh vad du kommer att sakna inomhuscyklingen.
Man får kämpaÅh vad du kommer att sakna inomhuscyklingen.![]()