Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ja den värsta sortens grisväder i mitt tycke är ju på väg säger metrologerna. Blötsnö lägg till en jävla nordanvind på det så är helvetet ett faktum, fy faan tur att man kan vara inomhus
Brakastruten skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kanske står en cykel nedanför hustaken?
> Titta i morgon, mitt på dagen, när solen swishar
> förbi!
Ja det står en cykel längst ner vid grenarna,
man ser dock bara sadeln och pakethållaren men ändå. Så nu
är det ju faktiskt cykel på båda bilderna =0P
Jo, över en decimeter blötsnö som ramlat ned över natten och det har inte gett sig än. De två milen till jobbet var så klart oplogat och strösslat med ett par fastkörda långtradare.
Samt en och annan som inte kan köra på vintern, oh well, det slaskar snart bort.
Som jag skrev på min hemsida så ska jag banda CX-banan uppe på Lugnet till morgondagens crosstävling... helt själv också. Det blir säkert skoj. Så jag slänger upp lite bilder när jag börjar banda på min mobilblogg om ni är nyfikna på hur vädret i Fääälun är: http://mobilcrosscar.blogspot.com/
Kom ett mikroskopiskt snöpuder här på Hising Island i går kväll, men vägarna var för varma och blöta för att det skulle lägga sig. Bara på gräsplättar och bilar som det ligger snö nu, vad jag kan se. Strax ska jag iväg. Bara eftermiddag i dag.
hu... va det snöar i Lund! gled hem på sommarsulorna på bilen,
våtvägbana+snö+minusgrader = 40km/h spann på 1,2,3,4,5 ... nu blir det på med arbersbyxorna o kränga på vinterdäcken..
Nu är det snö i Växjö med, men bättre det är att det regnar tycker jag. Ska ner till
Österrike snart, finns det någon som har tips om snökedjor? Hade varit snyggt om man
kunnat ha det på hojen :)
Lite ligger det i Halmstad också och det har varit minus hela dagen och ska nog vara det hela helgen också. När solen dessutom ska lysa från klarblå himmel måste bara dubbdäcken på och den första knasterturen tas. Det ska bli spännande att testa de nya däcken.
Var ute och sprang en runda igår då det sporadiskt föll någon centimeter med snö som blåste undan till min besvikelse, döm om min förvåning när det hade fallit 10 centimeter till under morgontimmarna ! :-) Synd att det inte var vardag så jag kunde cykla till jobbet och tittat på "SNÖKAOS" tof jobbet :-D T
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Atle fattar ju ingenting så honom får man väl
> tvinga ut.
> Och Bruse, inte så neggo nu, vad har vi sagt om
> det.
Inte alls, nu får jag ju användning av mina Gore-Texstrumpor. Kan jag komma närmare cykling än så, utan att cykla?