Hurra?! Det snöar....

Hurra?! Det snöar....
MTBiker skrev:
-------------------------------------------------------
> HURRRAAAAAAA!!!

Om dina skidor inte är så känsliga, så hade det nog gått att åka/hasa sig fram på gångvägen utmed väg 40 mellan Axamo och Olsboinfarten, åtminstone var det trögt att cykla där :)

Hurra?! Det snöar....
Meh... Är det verkligen nödvändigt?!

IMG_20120227_131313.jpg

Senast ändrad:
Hurra?! Det snöar....
Vad jag kan minnas blir det alltid en liten smygvår i några veckor följt av en dag eller två till med snö, så jag har suttit och väntat på den här dagen sen första plusgraden. Nu kan det ju bli vår på riktigt! :)

Hurra?! Det snöar....
MTBiker skrev:
> Hurra!!! Eller....?

Eller, Är ru "knäpp" eller? Fy fan för detta. Hatar, hatar, hatar detta jävla lappmög, fy fan för det. Jag flytta från Boden av en anledning........

Kan bara hoppas att vinterhatarklubben, VVS och VVV, tar tag i detta. Och det nu........

Senast ändrad:
Hurra?! Det snöar....
Tungt, cyklade på racern igår, idag vill man bara vara inne. Tur att Girot börjar tidigt idag på Eurosport så att man får drömma bort sig...

Hurra?! Det snöar....
Fick sitta nästan två timmar i kväll i ett flygplan på Bromma som inte kunde starta pga det fruktansvärda snöovädret. Man kunde inte få rent landningsbanan tillräckligt sa man. Hur gör dom på vintern när det snöar ordentligt kan man ju undra... Nåja, nu är man framme i Bryssel i alla fall, godnatt!

Hurra?! Det snöar....
42Hz skrev:
> urk!!!
>
> så här såg det ut i eftermiddags mellan Ludvika
> och Borlänge :
>

Blärk, hoppas det töar lite. Ska köra upp till Dala-järna ikväll och har sommardäck på bilen - det är ju bara oktober!

Hurra?! Det snöar....
42Hz skrev:
> urk!!!
>
> så här såg det ut i eftermiddags mellan Ludvika och Borlänge :

Och just mellan Ludvika och Borlänge ser det inte så jävla roligt ut ens i vanliga fall. :-(

Mittemellan eländena i Uppsala skiner solen och säsongens osista räsertur är planerad till lördagens solsken. :-)

Hurra?! Det snöar....
jomper skrev:
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > urk!!!
> >
> > så här såg det ut i eftermiddags mellan
> Ludvika
> > och Borlänge :
> >
>
> Blärk, hoppas det töar lite. Ska köra upp till
> Dala-järna ikväll och har sommardäck på bilen
> - det är ju bara oktober!

De stora vägarna är säkert ok, värre på småvägarna misstänker jag.

Tillbaka
Topp