Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Framåtstupa Skidooläge!Idag höll vi stumt, men körde ändå fast 100 ggr ?Visa bilaga 603197
Det testade vi många ggr idag!?Framåtstupa Skidooläge!
Eloge till de som väljer att cykelpendla idag.
Visa bilaga 612165
Tack!Eloge till de som väljer att cykelpendla idag.
Visa bilaga 612165
Mellan metern och halvmetern, påfyllt i dag...Hur ser det ut i Västernorrland? Ska köra till Sollefteå och övik nästa vecka.
"Lite"?Vaknar upp till snöande. Väldigt blött snöande, men lite vita fläckar i terrängen.
Du fick lite mer än här vid oss. Kommer man upp på höjderna så är det nog vitare.
Hursomhelst ett litet bakslag, jag har ju nyss bytt gucka i graveln, redo att ge mig ut när det torkat upp :-)Du fick lite mer än här vid oss. Kommer man upp på höjderna så är det nog vitare.
www.dn.se
Verkligen inte. Hoppas att norrlänningarna får härja runt ostört i den ett tag till.Tråden man inte saknar...
Troligen inte. Men ni är nog rätt få.Bara jag som fick extremt sug efter skidåkning? ?
Håller kanske med.Tråden man inte saknar...
Tänkte åka och ta ett dopp ikväll. Varmt och klibbigt idag. 22-23?![]()
Ny varning från SMHI – kan komma två decimeter snö
Ett nytt snöfall är på ingång. SMHI har utfärdat två varningar under torsdagen för snöfall i norra Norrbotten.www.svt.se
Och jag som hade tänkt ta en liten cykelsemester idag. Dåligt! Nåja, fick byta till vinterhjulen på bilen ist.Lite snö och lite regn... Visa bilaga 658445
Men sen kom snön!?Det var en god morgon!Visa bilaga 658587
Men sen kom äntligen snön!?
Hm, blev det där riktigt som du tänkt dig?fify ;)