Hyra Fatbike i Sälen

BigC.se

Medlem
Hyra Fatbike i Sälen
Jag har fått låna en stuga i Sälen nästa vecka och även om snödjupet verkar helt ok så har jag en seg ledbandsskada som fortfarande ömmar lite, så jag tänkte att man kanske kunde ge sig ut och cykla på snön och slasket när man ändå är där.
Är det någon som vet om det går att hyra fatbike där nu under vintern? Skistars hemsida skryter vitt och brett om deras fina sommaruthyrning, men inte ett ord om vintern...

Hyra Fatbike i Sälen
Det går tydligen att hyra Surly på Lindvallen och Salsa på Kaisers. Priser och annat vet jag tyvärr inte något om.

Hyra Fatbike i Sälen
Väcker liv i den här igen.

Någon som vet om det går att hyra Fatbike vintertid i Sälen numera?

Hade vart kul att får trampa en ordentlig tur på bra snö för en som annars bor i snöfattigare delar!

Alla tips tas tacksamt emot.

Hyra Fatbike i Sälen
Undrar som föregående. Jag googlade lite innan jul och då fanns det iaf ett ställe med uthyrning men de verkar ha plockat bort sig både från webben och facebook. Kaisers hyr ut cyklar sommartid men inte fatbike vad jag kan se.

Ingen som har aktuell info?

Hyra Fatbike i Sälen
Finns här

Hojta om du vill ha sällskap/ turtips!
Undrar som föregående. Jag googlade lite innan jul och då fanns det iaf ett ställe med uthyrning men de verkar ha plockat bort sig både från webben och facebook. Kaisers hyr ut cyklar sommartid men inte fatbike vad jag kan se.

Ingen som har aktuell info?

Tillbaka
Topp