Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Se min spanske side https://tourdriving.wordpress.com/spain/ find foto a en cykel derefter ned til islands og find GC og der hvor du skal være listen er opdateretMen deras servicenivå är sig lik. Polarn var där nyligen, fick en cykel vars sadelstolpe gled pga. integrerade klämman ärgat ihop. Detta försökte han förklara för dem och varje gång sa dem "now it is fixed", han var tillbaka med cykeln ett antal ggr innan de till slut gav med sig och bytte den. Har själv liknande erfarenheter. Jag hyrde sist av en tysk i trakten, minns inte namnet nu, men han var super att ha och göra med. Höll sig kvar i butiken lite efter stängning för att jag skulle kunna köra en längre tur mm.
Hittade länken nu https://www.cyclo-canaria.com/en/
Se min spanske side https://tourdriving.wordpress.com/spain/ find foto a en cykel derefter ned til islands og find GC og der hvor du skal være listen er opdateretHej, någon som har tips på bra och prisvärd cykeluthyrning (landsvägscykel) på Cran Canaria och gärna Maspalomas?
TackarFre Motion är väl standardtipset. Har figurerat andra uthyrare i denna tråd som dock är rätt lång. @Paul D har annars koll på detta.
Fre Motion är väl standardtipset. Har figurerat andra uthyrare i denna tråd som dock är rätt lång. @Paul D har annars koll på detta.
Har bara hyrt en gång av Cyclo GC, och pratar tyska flytande så möjligt att det hjälpte :) Sen beror det väl på vem man har att göra med generellt, som i alla serviceyrken. Lär ju vara en del säsongspersonal och många är kanske inte de mest kundorienterade. Men free motion har jag hyrt hos två ggr och har flera vänner som hyrt där och ingen har varit överväldigad :)
Fick meddelande från ägaren Izz Ramadan ikväll med länk till Strava
”Road bike ride. Long ride around the island 180km meeting point playa del ingles start 8:50h Duration 5-7 hours Participation is free confirm by E-mail Info@bike10mil.com or WhatsApp 0034663535038”
Rätt jobbig runda även om typ hälften är skapligt platt.
Sök även Natural Bike. De har butik både i Arguineguin och norra Playa de Inglese
De gånger Free Motion inte skött sig har jag fått pruta.
Cyclo Gran Canaria har inte heller de alltid nöjda kunder. Men kanske bara rykten.
När kommer du ner Åsa???
Stort tack för tips! Är väldigt sugen på den rundan om jag får ihop sällskap. Nu har jag löst cykel. Åker ner den 28:e feb
Fick meddelande från ägaren Izz Ramadan ikväll med länk till Strava
”Road bike ride. Long ride around the island 180km meeting point playa del ingles start 8:50h Duration 5-7 hours Participation is free confirm by E-mail Info@bike10mil.com or WhatsApp 0034663535038”
Rätt jobbig runda även om typ hälften är skapligt platt.
Sök även Natural Bike. De har butik både i Arguineguin och norra Playa de Inglese
De gånger Free Motion inte skött sig har jag fått pruta.
Cyclo Gran Canaria har inte heller de alltid nöjda kunder. Men kanske bara rykten.
När kommer du ner Åsa???
Sällskap får du från Bike 10Mil ?Stort tack för tips! Är väldigt sugen på den rundan om jag får ihop sällskap. Nu har jag löst cykel. Åker ner den 28:e feb
Tack för tips! Det ska nog funka. Bike 10mil finns det någon Messenger-grupp? :)Sällskap får du från Bike 10Mil ?
Gissar det kan vara bra med ett FTP på mellan 3 - 3,5watt/kg för att hänga med någorlunda. Är du starkare så behöver du hålla igen eller ta mycket vind.
Kör de vänstervarv så är det bra att ha krafter kvar till långa stigningen upp till Mirador de Aldea san Nicolas. Många föredrar att hoppa över Testbacken och rulla ner till Port de Mogan och smyga genom motorvägs tunneln. Kan kosta några tusen om polisen ser. Själv föredrar jag Testbacken.
Brukar bli två stopp. Mack, butik eller restaurang. Det varierar.
Är du nere bara en vecka så träffas vi inte på öturen.
Sök på Messenger efter Izz Ramadan.Tack för tips! Det ska nog funka. Bike 10mil finns det någon Messenger-grupp? :)
16-åringen är Leo som var inne här för ngt år sedan och undrade hur man ordnade med sponsring.Fick nyss info ang senaste örunda.
Prognosen sa 80% risk för regn i norr.
Izz valde att köra ”innerkurva”.
Man höll 30 i snitt till Strava starten för Soriaklättringen. Flera hade behövt släppa före Filipinas. Molnen tornade upp sig i norr så Izz fick inte med sig någon. Izz körde då istället Soriaklättringen 3 gånger ensam.
Kompis som har Strava upplyste om att svensk 16-åring nyligen klämt sig in på topp tio listan på detta segment. Femma just före Tobias Ludvigsson.
instagram.com
Piska upp Ludvigsson på känt stravasegment låter ju som ett bra knep för att höja sannolikheten för spons.16-åringen är Leo som var inne här för ngt år sedan och undrade hur man ordnade med sponsring.
![]()
L O U N E L A (@leo_cycling) • Instagram photos and videos
1,460 Followers, 569 Following, 48 Posts - See Instagram photos and videos from L O U N E L A (@leo_cycling)instagram.com