Hyra racer Mallis/Sóller

PRL

Medlem
Hyra racer Mallis/Sóller
Skall hyra hus i bergen kring Sóller en vecka och undrar om någon kan tipsa om ett ställe att hyra cykel i området?
Vore smidigt om man slapp åka ner till Palma för detta.
Nu är det ju inte hiskeligt långt till Palma så om någon vet ett kanon ställe där, så tages sådana tips också emot med tacksamhet.

Hyra racer Mallis/Sóller
Kolla runt lite. Min kompis fick tag på en uthyrare i Palma där han kunde förbeställa en hoj med rätt mått och till viss del önskad utrustning. Uthyraren körde sedan ut cykeln till hotellet.

Fick inte tag på polaren nu, men kan göra ett nytt försök i morgon och kanske få reda på vart det var mer exakt.

Hyra racer Mallis/Sóller
Tack för tipsen :-)

Vad gäller hus så hittade jag ett fint via novasol.se, 7000sek för första veckan i maj, i byn Fornalutx.
Nu blev det inte det huset då svärföräldrarna ville ha ett sovrum ytterliggare pga snarkning. Så det blev ett hus svärfar hittade på en tysk site, men prisläget var detsamma.
Ganska trevliga priser när man inte är ute efter sol och bad läge.
Är man 4 pers som bara vill ner och cykla går det säkert att hitta ett hus i bergen för under 5000/vecka.
Finns säkert folk här som vet mer om det än jag.

Hyra racer Mallis/Sóller
Jag bor i Porto Colom på syd/östkusten. Perfekt ställe för cykling. Mycket enklare än Palma där jag bodde i november. Iofs långt till bergen men betydligt mer varierad cykling och inte så förbannat med bilar.
Vecka 12 och 13 är grannlägenheten tom. 180 euro/vecka. Två sängar, pentry, badrum med tvättmaskin, stor balkong och fritt internet. Jag ordnar med transfer. Ving.se har billiga flygstolar.

Tillbaka
Topp