Ibis Mojo, min ögonsten har kommit!
Efter mycket grubblande om vilken cykel det ska bli så bestämmde jag mig tillslut för Ibis Mojo och väl beställd och med lite väntan så har äntligen min nya "käraste" kommit. Jag tänkte dela med mig lite av godsakerna här och senare när jag cyklar ordentligt kommer en komplett recension också. Men innan dess måste jag ju såklart visa hur ögonstenen ser ut.
Jag har iaf beställt en Ibis Mojo carbon SX. En allmountainhoj med 140 slag bak och fram. FOX Talas RLC gaffel och FOX RP23 bakdämpare, kolfiberram Sram X-9 och Shimano XT växlar mm, detta kan ju inte bli annat än kalas.
Här har min nya fruga kommit och efter lite bekantande (skaka hand, fråga vad hon heter osv) börjar jag att smeka och gosar med henne (montera ihop den) ;).
Såhär ser hon ut efter att jag mekat på växlar och framgaffel mm.
Det är en lite kurvig dam med rent organiska linjer. :)
Jag har iaf beställt en Ibis Mojo carbon SX. En allmountainhoj med 140 slag bak och fram. FOX Talas RLC gaffel och FOX RP23 bakdämpare, kolfiberram Sram X-9 och Shimano XT växlar mm, detta kan ju inte bli annat än kalas.
Här har min nya fruga kommit och efter lite bekantande (skaka hand, fråga vad hon heter osv) börjar jag att smeka och gosar med henne (montera ihop den) ;).
Såhär ser hon ut efter att jag mekat på växlar och framgaffel mm.
Det är en lite kurvig dam med rent organiska linjer. :)