Ibis Ripmo, godspeed
Stervelo sa:Hämta i rätt stad den här gången i alla fall va?Jensen sa:Stervelo sa:auch, hur det ens gått till övergår mitt förstånd. Man kan tycka att om de kan få paketet från ett land till ett annat på en dag, borde stad till stad vara en smal sak. Hoppas det går braJensen sa:Stervelo sa:Hmm, min invisiframe skulle levererats till min lilla direkten, men de har vattenskada så nu failade leveransen. Måste ta mig hela 850 meter, fågelvägen, nu när den behagar att hitta fram. :)
Hur många DHL leveranssätt finns det egentligen. DHL express, fungerar bra, nuförtiden, du får mess, du kan styra om till dhl servicepoint innan leverans ens försökts. Sen finns det andra varianter som bara är konstiga, värst är när de börjar som dhl, men sen blir postnord här.
De lyckades lämna in paket hos min direkt igår, som jag inte hann hämta, fick ju cykeln. Nu kommer jag inte åt paketet på några dagar.
Sadel ja, har någon fått WTB silvester, istället för Ibis egna? Jag har kört ibis egna och är inget jättefan av den. Jag fick ibis i alla fall.
En sak till, jag fick bekräftat av CK att de får en hoj "klar" med alla delar, som de sen ska bygga ihop. CK ska ta ner antalet options som finns möjliga, för att IBIS EU inte klarar av det helt enkelt. Brist på "enkla" delar har försenat jättemycket.
Express funkar bra om de inte dumpar den i en service box i fel stad som för mig. Dagen efter leverans är uppe i 3 dagar nu :-(
Speciellt när de på måndagen lovar att ordna direkt. Två dagar senare får man påminnelse sms om att hämta sitt paket ?
Nej påminnelsen var fortfarande om att den låg i swipboxen i fel stad ?. Efter ringt o varit på dem mer, tagit mig upp ett steg i kedjan verkar det hända samtalet. Samtidigt som crc/wiggle betalar tillbaka hela fraktkostnaden. Så snyggt skött av dem i alla fall