Idioter i trafiken, igen

Idioter i trafiken, igen
Oscar Camenzind skrev:
-------------------------------------------------------
> Sällan har gapet mellan det allmänna
> rättsmedvetandet och lagen varit större. Det
> här är helt åt helvete. Om domen inte ändras i
> högre instans måste det till en lagändring.

+1

Senast ändrad:
Idioter i trafiken, igen
Delar av domen citeras i aftonbladet.
Jag skulle vilja beskriva det jag läste som att vägar nu är laglöst land. Frågan är om det gäller om man cyklar också? Eller är man automatiskt vårdslös då?

Idioter i trafiken, igen
Du som cyklade på Ekerövägen med en Canyon med 120 i kadens.
Hoppas att du förstår vilket STORT fel du gjorde i Ekebyhovsrondellen, man skär bara inte från den högra delen av körfältet in framför en bil för att komma in på övergångsstället!

Idioter i trafiken, igen
Åker mycket rullskidor och cykel efter vägarna, genom åren så har jag uppmärksammat en koppling mellan hög BMI och avsaknad av respekt mot idrottsutövande människor på vägen...

Idioter i trafiken, igen
flottnacke sa:
Åker mycket rullskidor och cykel efter vägarna, genom åren så har jag uppmärksammat en koppling mellan hög BMI och avsaknad av respekt mot idrottsutövande människor på vägen...
Åker en del motionslopp på cykel och längdskidor, genom åren har jag uppmärksammat en koppling mellan låg BMI och avsaknad av respekt och hänsyn mot sina medmotionärer i spåret och på vägen...

Idioter i trafiken, igen
Till dagens idiot i trafiken utnämner jag en cyklande tant, med solstol på tvären på pakethållaren. Malmövägen runt Lomma är relativt smal, har heldragna linjer och hög trafik, just där valde tanten att cykla med sin jävla solstol och orsakade en rejäl förstoppning i trafiken.

Tillbaka
Topp