Info: Test på forumet

Bra att någon äntligen gjort något.
niver.jpg ht=725

Är lite tomt nu i början men jag tror det blir bra efter lite inkörning, mycket lättare att hitta.

//j

Hur levlar man upp? Är det som i typ Diablo att man ska slåss ot monster för att få experience som sedan triggar levelups. Får man vid varje level välja att investera 5 poäng i typ styrka? Kan man även "lära sig" nya saker som chainlightning och fire wall? :P

Det finns två sätt att ta sig upp på högre nivåer.

1) Man pratar och pratar och pratar många bra och intelligenta saker som många ha nytta av. Till slut blir texten grön och då vet man att man är en nivå högre. På nästa nivå blir texten röd osv.

2) Man försöker komma i mål som topp fyra på så många happyrides som möjligt. Du delas in efter ett rankingsystem uppsatt av Happyred. Har du sedan rätt meriter hamnar du en nivå högre.

Lofi skrev:
-------------------------------------------------------
> Level 2 testing: Svara om ni kan läsa detta.

Nä jag kan inte läsa det där.

/M

ps. Jag råkade fota ett alien igår, inte dom två till vänster.

48/16 skrev:
> ps. Jag råkade fota ett alien igår, inte dom
> två till vänster.

Bli inte skrajsen. Det där är bara Vinomollo som pimplat vitt.

Raceman skrev:

> Bli inte skrajsen. Det där är bara Vinomollo som
> pimplat vitt.

Det låter läskigt vilket som.
/M

Lofi skrev:
> Om du skjuter alien så levlar du upp en nivå och
> kan läsa detta.

OK nu kan jag läsa.

Vad är det här för hemligt tecken? det känns lite alien.

lofi.jpg ht=462

lofi2.jpg ht=319

Det är inget tecken, det är min nya microlur från ett väldigt hemligt militärt rymdföretag. På bilden tar jag emot ett sms i mina titanbrillor. Jag kan dock inte berätta mer och när ni läst klart detta kommer ni glömma allt och hamna på level 1.

Lofi skrev:
> Det är inget tecken, det är min nya microlur
> från ett väldigt hemligt militärt rymdföretag.
> På bilden tar jag emot ett sms i mina
> titanbrillor. Jag kan dock inte berätta mer och
> när ni läst klart detta kommer ni glömma allt
> och hamna på level 1.

Tack!
act3.3.jpg ht=709

då vet jag.

/M

Mollo och Skogling är bannade. Vi har fått ganska många fylleinlägg från en ISP på Mallorca, så dom är inte välkomna tillbaka. Lyckligtvis har vi hunnit dölja alla meddelanden i samma stund som dom dök upp, moderatorerna har 24-7 schema just nu.

Edit: Bilden av när Skogling gör "Elephant walk" kommer att skickas till hans jobb och hustru.

Senast redigerad av en moderator:
För er som tröttnat kommer nytt forum som varit på G länge nu att öppnas imorgon, den kommer heta Happymtb2.org och ja, det kommer vara indelad i kategorier.

Jag tycker ärligt talat det verkar lite smått idiotiskt. Jag vill såklart ha en möjlighet att läsa alla inlägg på forumet oavsett hur mycket jag själv deltar. Vilka platsar på vilken nivå? Ska vi som skriver sällan hamna på nivå ett eller handlar det om kvalitén på inläggen?? Hamnar man på nivå ett om man ställer "korkade" frågor eller om man enbart spammar oneliners och saker som inte har med ämnet att göra?

Mike the bike skrev:
> Jag tycker ärligt talat det verkar lite smått idiotiskt.

Det var meningen, betänk vilket datum artikeln postades. ;)

Mike the bike skrev:
> Jag tycker ärligt talat det verkar lite smått
> idiotiskt.
Jag med. Nu har ju fått sitta och skriva svar på meddelanden jag inte har kunnat läsa. Jag har liksom fått gissa mig till vad folk skriver baserat på vad de brukar skriva. De flesta, även jag själv, skriver ju mest samma saker hela tiden så det funkar rätt bra ändå tycker jag.

Det blir spännande att se om jag haft rätt om jag nånsin avancerar så jag kan läsa lite fler nivåer.
/J

Tillbaka
Topp