Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kurets sa:Kräver lite pondus
H. sa:Vi har redan en tråd för de här cyklarna.
https://happyride.se/forum/read.php/1/178217/page=1
gerrardsdobbar sa:H. sa:Vi har redan en tråd för de här cyklarna.
Du hann precis för mig...
H. sa:Vi har redan en tråd för de här cyklarna.
båtbensbudet sa:Jättekul med pastell och knaslacker i typ 2 veckor. Sen vill man ha ny hoj igen. Det vill man ju iofs ändå så kör på .D
Nä men enkla lacker håller i längden. Finns en orsak till att de flesta cyklar är i silver lr svart.
Gillar konstigt nog? denna väldigt mkt, kanske mest för att det är så sjukt bra gjort iofs.
me.I.am sa:båtbensbudet sa:Jättekul med pastell och knaslacker i typ 2 veckor. Sen vill man ha ny hoj igen. Det vill man ju iofs ändå så kör på .D
Nä men enkla lacker håller i längden. Finns en orsak till att de flesta cyklar är i silver lr svart.
Gillar konstigt nog? denna väldigt mkt, kanske mest för att det är så sjukt bra gjort iofs.
Men samtidigt är den ju faktiskt ganska soft. Hade varit kul o se den med allt monterat.
M_Gehrisch sa:me.I.am sa:båtbensbudet sa:Jättekul med pastell och knaslacker i typ 2 veckor. Sen vill man ha ny hoj igen. Det vill man ju iofs ändå så kör på .D
Men samtidigt är den ju faktiskt ganska soft. Hade varit kul o se den med allt monterat.
Var rätt cool, men inget jag skulle vilja ha. Den till höger däremot, i slutet av videon gav mig lite villhavibbar.
me.I.am sa:båtbensbudet sa:Jättekul med pastell och knaslacker i typ 2 veckor. Sen vill man ha ny hoj igen. Det vill man ju iofs ändå så kör på .D
båtbensbudet sa:Den till höger? Du menar ngt sånt här typ? :)
Liten värld ibland. Då han som nu äger Tiermeyern (till salu för övrigt) är en vän som hjälpte skicka mig denna ram från usa för ngn månad sen.
båtbensbudet sa:Det är för att du har bra smak .)
Borde stå färdig om en månad lr så hoppas jag, passar mkt bra med tan sidewalls kan jag meddela.
HejPåDej sa:Intressant fråga. Jag är överlag allergisk mot anodiserade ramar, och tycker att högblankt är det snyggaste som finns... =) Har dock aldrig känt att jag verkligen tyckt att en ram varit ovanligt snygg. Santa Cruz tycker jag har en del fina, men i övrigt så vet jag faktiskt inte...
h.g.j sa:Nu kommer jag inte på vad varken tråden eller trådskaparen heter.... men var det inte en byggtråd tidigare i år med en landsväg/gravel/pendlarcykel som lackades i ett par nyanser av grått och någon gröngul typ "varsel" färg?
Vill minnas att den blev snygg...=)
Edit: Var den här jag tänkte på!
C-dale sa:En Look med Mondrianinspirerad lack är fräscht.