[Inställd]Söndag 9/3 Stockholm

Rock

Aktiv medlem
Jag ska cykla som vanligt, om någon vill haka på så utgår jag från Kungängens pendeltågsstations 12:10. Tåg från stan kommer till Kungsängens station 12:08. Rundan blir 6-8mil. Tempo blir någonstans mellan 25 och 35 beroende på väder, vind och vilka som kommer.

Aprilväder med ca 5grader är utlovat. Jag ställer in om det mot förmodan skulle ha snöat under natten.
Om det blir någon ändring så kommer jag att posta här senast 11:00 på söndag.
Skriv en liten rad här om du vill med.

LVG/cross är rekommenderat.

Cyklister:
Rock
Micke Söder
Nypan(?)

Senast redigerad av en moderator:
kitzblitz skrev:
-------------------------------------------------------
> Bigmollo - kan du kolla med min också? :-)

Ha ha ha,.

Härligt att söderortspolarna har samma typ av förhinder som vi i västerort :-)

Låter trevligt. Men varför så långt bort? Behöver nog inte höra med min sambo hon skulle nog säga åt mig att sticka ut direkt (om det inte är -1 och snöblandat regn då brukar hon säga nej)!

Men återigen varför så långt bort?

/Johan

Det är skit nära 1km från min dörr, vardags lyx. Det är dock inte den enda anledningen, vägarna är bra och det är lite trafik.

Juste - så var det. Då blev väl alla som hänger med på söndag lurade :-)

That reminds me: något "Paris-Roubaix på LB"-liknande planerat i år?

kitzblitz skrev:
-------------------------------------------------------
> That reminds me: något "Paris-Roubaix på
> LB"-liknande planerat i år?

Inte av mig och Nypan i alla fall. Vi kommer hem från Mallis på lördan så vi hinner inte fixa nåt i år. Riktigt synd.
/J

Det blir nog ingen Paris- Roubaix runda i år, vi är för många som kommer hem från Mallis dagen/kvällen innan.

Om någon annan känner sig manad att anordna det så kommer jag och cyklar och sänker en kall eller två.

Jag måste tyvärr hoppa rundan imorgon. Sambon såg inte så nöjd ut när jag la fram planerna. Försöker hinna med en sväng tidigt istället.
/J

5+ och bara lite vind men blir vi bara två imorgon?

Nästa gång kanske vi ska starta lite närmare stan fast då gör jag rundan längre som bestraffning.

Tillbaka
Topp