Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]

Men har inte VR redan varit, brukar ju köras i juni!? Trodde jag missat det men denna helgen går det absolut inte, pilla naveludd är bokat sedan länge och går inte att hoppa över, så tyvärr kan jag inte köra i år heller.

Nu blev jag orolig.

Jag ser inte mitt namn på listan?
Man vill, som cyklist, fortfarande kunna svara att man inte cyklat VR. Att man alltid ickecyklar den.

Om man inte cyklar VR så kommer man såklart aldrig imål. Det är ett nöje man kan hålla på med hur länge som helst. Och gratis är det oxå !
Gratis?! Svartickecyklar du? Vill du inte ha ett officiellt resultat ska 666 kronor swishas till mig senast när du inte startar.

Det här hade jag totalt missat i år. Snälla skicka en ickeanmälningsblanket snarast.
Huahua, det här hade kunnat gå illa, tänk om någon illvillig typ hade lurat med mig.
Nu blev jag helt matt, var är luktsaltet!

Körde ett Enduro Svartrejs med corona-vaccin-huvudvärk istället.
Hade gärna hamnat under sub-10 minuter.

Förbudet infördes redan tidigare i år. För den som blir påkommen blir straffet att inte få delta i att inte cykla Vätternrundan under följande säsong.
Armbågar på armstöd är mer av en gränsdragningsfråga: tillåtet, men du får inte lägga för mycket vikt på dem. Dessutom måste händerna ha ett fast grepp om fjärrkontroll eller ölglas.

Är det försent att anmäla att man inte vill cykla 2018?

- Är det här man anmäler sig till att inte köra Cykelvasan ?

Nej det gör man på

Nej det gör man på
Kanske ska starta en egen tråd för dom som ska inte cykla CV2022?

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp