Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]

Vad bryter ut först?

Att jag uppdaterar intresselistan, eller Vätternrundan 2018? Eller Ödeshögs tillintetgörande?

Senast ändrad:
Efter att ha sett SVT sammandrag av Cykelvasan i söndags kände jag att jag aldrig vill cykla loppet, framförallt inte 2018. Bättre antireklam har jag sällan skådat. För er som missade det och är oroliga över om det kan vara ett kul lopp kan ni försöka att orka med de 45 minuterna. Gör ni det kommer ni garanterat inte vilja ställa upp. https://www.svtplay.se/cykelvasan

Hasse#7 sa:
GoranS sa:
Hasse#7 sa:
GoranS sa:
Sida 3 - Berdymuchamedov visar hur det inte går till:

WTF? Är det för övrigt ett språk eller bara bakgrundsljud? Allt låter likadant.
Åker du till Turkmenistan och säger det där så finns det en chans (risk?) att icke-cyklandet av VR 2018 kan bli väldigt enkelt.

Ok. Platser att INTE åka till alltså.

1. Turkmenistan
2. Ödeshög

Finns det ingen efteravanmälan?
Kollegorna på jobbet ska köra VR men jag tackade nej i år igen.
Satsar allt på Siljan runt nästa år istället. Det var så mysigt i år med 7 grader och regn.

gerrardsdobbar sa:
Masjevel sa:
Finns det ingen efteravanmälan?
Kollegorna på jobbet ska köra VR men jag tackade nej i år igen.
Satsar allt på Siljan runt nästa år istället. Det var så mysigt i år med 7 grader och regn.

Hade du sju grader i år? Jag fick nöja mig med fyra...

Kom inte ihåg exakt hur kallt det var och ville inte överdriva :-) men kallt och blött som satan var det iaf.

Det här passar ju utmärkt! Jag som har tänkt att inte köpa en ny cykel till nästa år, och dessutom ser det ut som att det inte blir någon organiserad träning.

Vill förtydliga att jag inte heller kommer cykla den spanska "El Vättern". Framförallt inte om det skulle dyka upp någon subgrupp här på happy, typ sub7. Eller heter det sub7kW?.

Luktapåblommorna sa:
Vill förtydliga att jag inte heller kommer cykla den spanska "El Vättern". Framförallt inte om det skulle dyka upp någon subgrupp här på happy, typ sub7. Eller heter det sub7kW?.
+1 bästa idag :)

Anmäler mig så jag slipper åka upp dit och cykla enormt trista karga norrländska skogsvägar på en viss tid.

Soffgrupp, check!
IMG_4083.JPG

Luktapåblommorna sa:

Bra där! En öl i soffa låter mer lockande (och då gillar jag pinsamt nog knappt öl)

Fasen, missade anmälan. Jag har inte cyklat VR i 49 år och nästa år skulle bli 50-årsjubileum.
Vad tror ni, kommer det finnas platser på startplatser.nu dagarna innan?

Luzen sa:
Fasen, missade anmälan. Jag har inte cyklat VR i 49 år och nästa år skulle bli 50-årsjubileum.
Vad tror ni, kommer det finnas platser på startplatser.nu dagarna innan?

Finns alltid extra platser för trogna veteraner. Välkommen ombord!

Tillbaka
Topp