BJS
Aktiv medlem
Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]
puma33 sa:Jag är på, jag kommer inte ens göra en svensk klassiker i år
Det är starkt! Du får bli klungenfyrer!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
puma33 sa:Jag är på, jag kommer inte ens göra en svensk klassiker i år
Häller med. Varför i helsike simma i vansbro. Det heter ju till och med bro. Vet folk inte vad en bro är?puma33 sa:Jag är på, jag kommer inte ens göra en svensk klassiker i år
emmer sa:Häller med. Varför i helsike simma i vansbro. Det heter ju till och med bro. Vet folk inte vad en bro är?puma33 sa:Jag är på, jag kommer inte ens göra en svensk klassiker i år
Cykla som faan för att komma dit man var när man startade. Simma när det finns en bro, Kubba som en gnu när det finns buss och 24-timmarsbiljett. Ja exemplen är fler. Vad fasen håller folk på med? Sverige kommer ju gå omkull när ingen sliter ut sin ikeasoffa längre.
Ja det förklarar ju varför folk cyklar runt pölen, simmar tvärs en annan, springer till en ö i en tredje och kasar fram över en frusen fjärde : De har helt enkelt inte råd att sitta i soffan utan får fattiga och arma som de är flänga runt och bli såväl andfådda som svettiga och rödmosiga.gerrardsdobbar sa:Ikea? Vad fan är det för trasproletariat vi har här i vår icke-klunga?emmer sa:Häller med. Varför i helsike simma i vansbro. Det heter ju till och med bro. Vet folk inte vad en bro är?puma33 sa:Jag är på, jag kommer inte ens göra en svensk klassiker i år
Cykla som faan för att komma dit man var när man startade. Simma när det finns en bro, Kubba som en gnu när det finns buss och 24-timmarsbiljett. Ja exemplen är fler. Vad fasen håller folk på med? Sverige kommer ju gå omkull när ingen sliter ut sin ikeasoffa längre.
Nu ska jag sätta mig i min Chesterfield och drömma om tiden då solen aldrig gick ner över det brittiska riket.
emmer sa:Ja det förklarar ju varför folk cyklar runt pölen, simmar tvärs en annan, springer till en ö i en tredje och kasar fram över en frusen fjärde : De har helt enkelt inte råd att sitta i soffan utan får fattiga och arma som de är flänga runt och bli såväl andfådda som svettiga och rödmosiga.gerrardsdobbar sa:Ikea? Vad fan är det för trasproletariat vi har här i vår icke-klunga?emmer sa:Häller med. Varför i helsike simma i vansbro. Det heter ju till och med bro. Vet folk inte vad en bro är?puma33 sa:Jag är på, jag kommer inte ens göra en svensk klassiker i år
Nu ska jag sätta mig i min Chesterfield och drömma om tiden då solen aldrig gick ner över det brittiska riket.
Arsozath sa:emmer sa:Ja det förklarar ju varför folk cyklar runt pölen, simmar tvärs en annan, springer till en ö i en tredje och kasar fram över en frusen fjärde : De har helt enkelt inte råd att sitta i soffan utan får fattiga och arma som de är flänga runt och bli såväl andfådda som svettiga och rödmosiga.gerrardsdobbar sa:Ikea? Vad fan är det för trasproletariat vi har här i vår icke-klunga?emmer sa:Häller med. Varför i helsike simma i vansbro. Det heter ju till och med bro. Vet folk inte vad en bro är?puma33 sa:Jag är på, jag kommer inte ens göra en svensk klassiker i år
Så du menar att sitta i soffan och glo är en överklass grej (sport?).
Ska det prompt vara dyra märkesskinnsoffor så blir det lätt så :-)Arsozath sa:Så du menar att sitta i soffan och glo är en överklass grej (sport?).emmer sa:Ja det förklarar ju varför folk cyklar runt pölen, simmar tvärs en annan, springer till en ö i en tredje och kasar fram över en frusen fjärde : De har helt enkelt inte råd att sitta i soffan utan får fattiga och arma som de är flänga runt och bli såväl andfådda som svettiga och rödmosiga.gerrardsdobbar sa:Ikea? Vad fan är det för trasproletariat vi har här i vår icke-klunga?emmer sa:Häller med. Varför i helsike simma i vansbro. Det heter ju till och med bro. Vet folk inte vad en bro är?puma33 sa:Jag är på, jag kommer inte ens göra en svensk klassiker i år
Hasse#7 sa:Jag är lite orolig. Soffgrupp är ju redan ett vedertaget begrepp. Håller vi på att uppfinna hjulet igen?
moody sa:Låter som en tävling som passar min smak.
Skriv upp mig på listan.
/E
staine sa:moody sa:Låter som en tävling som passar min smak.
Skriv upp mig på listan.
/E
Mja, tävling och tävling. Tycker vi ska försöka hålla det på ett trivsamt snackstempo,
gerrardsdobbar sa:roller sa:Blir det någon team-tröja om man deltar?
Du får en icke-tröja.
Nu ska jag förhoppningsvis inte delta i soffgruppandet utan icke-cykla VR på annat håll, men jag kan inte tänka mig att icke-inkluderande av kvinnor skulle vara något mål.Toresdotter sa:Är det bara gubbar som inte kör, eller vågar man låta bli att hänga på?
25 timmar - här har vi en som satsar på elit-icke-cyklande!Peth sa:Edward Blom! Jag skulle kunna tänka mig att inte åka om någon kontrakterar Edward Blom till att inte ligga först och dra runt sjön.
Kan bli hur episkt som helst att vara i samma soffgrupp som Edward en 20-25 timmar!
Toresdotter sa:Är det bara gubbar som inte kör, eller vågar man låta bli att hänga på?
42Hz sa:gerrardsdobbar sa:roller sa:Blir det någon team-tröja om man deltar?
Du får en icke-tröja.
Vi måste väl ena oss om vilken team-tröja vi inte ska köpa?
Med andra ord anmäler jag mig också till att inte köra VR!
kaxe sa:Jag startar nu!
Jag satsar stenhårt på att ta timrekordet, kanske blir jag först i världen att inte cykla runt vättern i över 8230 timmar.
var ska man anmäla sitt rekordförsök?
fhloston sa:kaxe sa:Jag startar nu!
Jag satsar stenhårt på att ta timrekordet, kanske blir jag först i världen att inte cykla runt vättern i över 8230 timmar.
TV4 vill nog göra ett reportage till morgonsoffan.
UMNCA = Ultra Marathon Non-Cycling Associationkaxe sa:Jag startar nu!
Hasse#7 sa:Toresdotter sa:Är det bara gubbar som inte kör, eller vågar man låta bli att hänga på?
För mig som visserligen inte har nåt inflytande över gruppens beslut känns det ändå självklart att detta är en mixad grupp och alla som vill ha rätt att låta bli att cykla. Om Edward Blom leder gruppen undrar jag om vi måste äta gåslever? Jag är inte så förtjust i det. Hur många depåer kommer det vara och vilka skall vi välja att hoppa över och vilka skall vi inte stanna i för att alla skall känna att detta är görbart?
Finns nog maskrosblad längs vägkanten som ni inte kommer att kunna äta då ni inte cyklar.Toresdotter sa:Hasse#7 sa:Toresdotter sa:Är det bara gubbar som inte kör, eller vågar man låta bli att hänga på?
För mig som visserligen inte har nåt inflytande över gruppens beslut känns det ändå självklart att detta är en mixad grupp och alla som vill ha rätt att låta bli att cykla. Om Edward Blom leder gruppen undrar jag om vi måste äta gåslever? Jag är inte så förtjust i det. Hur många depåer kommer det vara och vilka skall vi välja att hoppa över och vilka skall vi inte stanna i för att alla skall känna att detta är görbart?
Härligt! Räkna inte med mig då. Men gåslevern känns inte 2018 - det måste gå att få nåt fräschare och klimatsmartare. Nån som känner nån fruktleverantör som inte vill gå in med spons?
Toresdotter sa:Hasse#7 sa:Toresdotter sa:Är det bara gubbar som inte kör, eller vågar man låta bli att hänga på?
Härligt! Räkna inte med mig då. Men gåslevern känns inte 2018 - det måste gå att få nåt fräschare och klimatsmartare. Nån som känner nån fruktleverantör som inte vill gå in med spons?
Hasse#7 sa:Toresdotter sa:Hasse#7 sa:Toresdotter sa:Är det bara gubbar som inte kör, eller vågar man låta bli att hänga på?
Finns ett jobb här till dig. Du kan vara pressansvarig och se till att eventet inte förevigas i bloggformat.
Föreslår att ni satsar på att inte äta bars och geler.staine sa:Jag funta på maten. Man måste ju slänga i sig nåt i soffan men det är ju så jäkla tjatigt med detta eviga gamla, Single Malt whisky, sen en rejäl bbq med revbensspjäll hamburgare och korvar, krispig sallad, såser, potatisklyftor och fyra sorters källarsval öl till. Och sen jordgubbar och glass. Med mera. Önskar att man kunde få typ en stående lasagne på en papptallrik. Saltgurka. Mumiebulle och bananhalva, typ. Thats it. Hur gör ni andra?
Paco sa:Hur funkar klung-gruppen?
Många soffor i grupp eller en stor grupp icke-deltagare i samma soffa?
Jag är på/av oavsett!??
dabac sa:Om jag vill cykla VR, ska jag då lämna in en ointresseanmälan till att inte cykla?