Intense & Niner nära Sverige.

Lekeberg

Aktiv medlem
Är på jakt efter en Niner RIP eller en Intense Spider 29. Var, inom 60 mils radie från Malmö, kan jag besöka en handlare som kanske till och med har någon hoj hemma? Hittade på HiBike men det ligger långt ner i sydvästra hörnet av Tyskland. I Stockholm finns det ju också öppningar, men jag undrar alltså om det finns nåt närmare? Danmark kanske? Kanske någon har stött på något länkbibliotek med välsorterade butiker i området?

Norge! Fick pris på en Intense här ifrån <http://www.dogstar.no/intense/intense.html> 17000 norska olje pengar ville dom ha med Fox bakdämpare.

MZ: Bra tips.

Jag säger samma, Oslo, det är nästan inom en radie på 60mil, 65-70mil skulle jag tippa på. Skulle jag köpa en Intense skulle jag köpa den därifrån iaf, eller ifrån USA om jag nu skulle få något hårt i huvudet eller en guidad rundtur i Bedford och åka dit. (:

Hehe! Ja, något hårt i huvudet hade varit härligt, så man nån gång kom iväg till landet med de pheta hojarna! :D

Låter mycket intressant med Dogstar! Kan du precisera vad som ingick i de 17´, MZ?

OK. Bara ram?

I så fall finns Crazy Crank i Polen som säljer för 15000:-. 6450:- New Zloty. Går säkert att deala lite med gaffel etc..

Nej då vänder jag mig mycket hellre till Dane i Stockholm.

Det är nog få handlare som har dom ramarna i lager. Dane säljer ju via butik så då måste du hitta en vettig handlare. Jag säger som jag brukar, kolla med http://www.haggs.nu han kan säkert få hem till bra pris.

Vi (tarmin-mtb) distribuerar Intense i Sverige och Finland. Liksom Dane säljer endast via butik. Men maila gärna mig på chride (ät) tarmin-mtb.com om priser, frågor och sånt.
på www.tarmin-mtb.com hittar du också återförsäljare i Sverige. Häggs är inte på listan märkte jag just, måste lägga dit dem.

/C

Tillbaka
Topp