Iphone app för leder

Jejja80

Medlem
Iphone app för leder
Hej

jag hittade en app som heter Trailforks. Den visar olika cykelleder.

min fråga till er är om ni rekommenderar någon annan? Trailforks kostar 199:- per år. Dock är det värt det om det inte finns alternativ.
Mvh
Jejja80

Iphone app för leder
Hej

jag hittade en app som heter Trailforks. Den visar olika cykelleder.

min fråga till er är om ni rekommenderar någon annan? Trailforks kostar 199:- per år. Dock är det värt det om det inte finns alternativ.
Mvh
Jejja80
Tralforks är riktigt bra. Antagligen bäst. Det funkar gratis också, men då kan du bara se en radie runt din "startpunkt".

Iphone app för leder
Komoot är bra om man vill ha en tur. Sätter du mobilen på styret kan du få röst styrning likt i en bil. Väldigt smidigt och har använt det själv en hel del.

Andra använder Strava för att leta segment men den är sämst av alla 3 enligt mig.

OpenStreetMaps är bra för där kan man aktivera "öppna GPS spår" så kan man hitta stigar som inte finns med på kartan. Man ser alltså GPS spåren efter folk som gått/cyklat i ett område och laddat upp sin tur.

EDIT: Trailforks är bäst för att upptäcka. Använd hemsidan vid datorn. Är enklast om man vi utforska lite.
Jag kikar på trailforks och sedan ritar jag en tur i komoot som jag sedan följer.

Iphone app för leder
Trailforks på hemmadator och tanka ner fil, skicka till mobilen och följa spåret i tex viewranger kom jag fram till efter att ha fått massa tips på happy för nåt år sedan.

Iphone app för leder
Funkar för mig, testade nyss... Däremot har "viewranger blivit outdooractive", men appen verkar funka ändå.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp