Bäst i Båstad
Medlem
Istället för De Rosa landsvägsracer..?
Hej!
Sålde nyligen min De Rosa för min rygg klarar inte bockastyre och den böjda ställningen på cykeln. Nu letar jag en cykel med bästa komfort. Upprätt ställning och rakt styre. Ska även kunna cykla kort på grusväg, men asfalt är ”the main road” för mig. För jag vill fortsätta motionscykla. Finns det någon som varit i samma sist? Vilken cykel passade er då? Tips? Cykelhandlaren tycker jag ska ta en Nishiki, ChatGPT förespråkar
Trek FX 3. Har också provcyklat en Scott. Dock med däck anpassade för terräng. Funkade hyfsat.
Sålde nyligen min De Rosa för min rygg klarar inte bockastyre och den böjda ställningen på cykeln. Nu letar jag en cykel med bästa komfort. Upprätt ställning och rakt styre. Ska även kunna cykla kort på grusväg, men asfalt är ”the main road” för mig. För jag vill fortsätta motionscykla. Finns det någon som varit i samma sist? Vilken cykel passade er då? Tips? Cykelhandlaren tycker jag ska ta en Nishiki, ChatGPT förespråkar
Trek FX 3. Har också provcyklat en Scott. Dock med däck anpassade för terräng. Funkade hyfsat.
