Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jarna sa:kör med Castelli Alpha ROS bra jacka men knepiga storlekar
Kör också med Dobson R90 Winter, fungerar kanon tycker jag! Inte heller något problem med passformen som nån skrev!frippegubben sa:Jag kör med en Dobsom R90 (https://www.sportamoreoutlet.se/produkt/54774-dobsom-r-90-winter-jacket-uni-gul). Den tycker jag funkar bra. Vindtät på framsidan och tunt ventilerande där bak. Kör oftast bara ett långärmat underställ under. Är det så kallt som -10 så åker det nog på ett underställ till...
Kör MTB i skogen och grusväg som transport.
Normalt kör jag med medium men ville ha lite större för att ha en ylletröja under, köpte en xl men en xxl med xl längd på armarna hade nog varit bättregrenhall sa:jarna sa:kör med Castelli Alpha ROS bra jacka men knepiga storlekar
Hur menar du med knepiga storlekar? Stämde inte storleksguiden?
jarna sa:Normalt kör jag med medium men ville ha lite större för att ha en ylletröja under, köpte en xl men en xxl med xl längd på armarna hade nog varit bättregrenhall sa:jarna sa:kör med Castelli Alpha ROS bra jacka men knepiga storlekar
Jag brukar också pendla mellan small och medium men jag kom knappt in i en large väst från Castelli och det fick bli en XLNickPick sa:jarna sa:Normalt kör jag med medium men ville ha lite större för att ha en ylletröja under, köpte en xl men en xxl med xl längd på armarna hade nog varit bättregrenhall sa:jarna sa:kör med Castelli Alpha ROS bra jacka men knepiga storlekar
Jag är en small/medium och har just en medium.
Castelli brukar ha passform för undernärda.
+1happymtb.fr sa:Jag brukar också pendla mellan small och medium men jag kom knappt in i en large väst från Castelli och det fick bli en XL
En Castelli Mortirolo, borde väl vara mer synlig än en Mavic Essential Insulated?Dr D sa:Sen har jag beställt en Castelli Mortirol, provkörning under nästa vecka. Enligt deras tabell ligger jag ganska mitt på L, så det beställde jag. På deras byxor har jag XL eller XXL...
Under mitt googlande hittade jag Mavic Essential Insulated, som jag blev grymt sugen på. Någon som har testat den?