Jag är kär !

Skogling

Aktiv medlem
Jag är kär !
Har kikat på denna cykel http://www.scottusa.com/product.php?UID=4810 på Cykloteket ett par gånger nu och jag blir bara mer och mer förälskad i den... Den är så vacker !! Den är så röd, så lätt så racing så kom och ta mig till dina favvostiger så... dyr... 25.000:- Det är inget fel på min Expert Racing egentligen... Men om jag vann 25'på triss... Sa jag att den är jätte röd, så där som en Italiensk...

Mannen med barnen frun och villan...

:o/

Jag är kär !
Den är lite specialized-röd? Det är lite hakklappsvarning på cykeln. Fast just nu morrar min Giant XtC bakom mig. Måste nog avsluta mitt meddelande.

/Dajja - kåt på röda cyklar.

Jag är kär !
Mr.Skalman Skrev:
-------------------------------------------------------
> Rippa... jag hitta din "cykel"
>
> hehehe
>

Det ser ut som XTR-prylar *lite osäker*

/Dajja

Jag är kär !
Nä nå, den är Scott-röd ser ni väl. Specialized-röd skiljer väl sig är väl ändå ett par grader på färgskalorna?

/ Ean (expert racing ägare jag med)

Jag är kär !
Efter en helg med vetenskaplig inlevelse i mtb djungeln kan jag bara hålla med Skogling. Den är helt enkelt förbålt snygg. Men i min cykloteket katalog är den väl blå ??
Å andra sidan deras fulldämpade är inte fel den heller MC40. Fast det finns snyggare förstås.

Jag är kär !
Jag snacka med badmintonpolarna om en ny fulldämp.Typ 25000 kalla får man väl lägga upp för en hyfsad sa jag. De gick rätt upp i taket. Ska du robba en bank sa dom ???
Jojo nu är man bra sugen.

Jag är kär !
teabag Skrev:
> Jag snacka med badmintonpolarna om en ny
> fulldämp.Typ 25000 kalla får man väl lägga upp för

En sån billig cykel använder man enbart när man ska till Waynes och fika med Brats/Backslick-polarna :D

/Dajja

Jag är kär !
Här är mitt nuvarande onaniobjekt:
Turner5spot.jpg

http://www.turnerbikes.com/ klicka på "5 SPOT".

Jag är kär !
Onani och onani. Om 5:an hade varit ett "G"...

Nästan lite OT i OT:n. Jag är fortfarande lite småkär i min beg-cykel. Iofs har den mestadels stått hemma sen i februari... Män har ju svårt att våga "ta nästa steget" i ett förhållande. Som tur är finns det cyklar vi kan öva på innan. Snart blir det ett par Michelin Hot S *ballefjong*

MichelinHotS25.jpg

/Dajja

PS Du som läser kan byta ut "vi" och "män" i texten ovanför mot "jag" DS

Jag är kär !
Ta ett djupt andetag och håll ut till hösten - då brukar (?) Cykloteket rea hojarna med upp till 40 % !!! Jag Köpte min Epic där i höstas för 15 000:-. "Scottröd" förstås.

Jag är kär !
Burner Skrev:
> the_tnt: turner burner är mycket snyggare. står om
> den i senaste MBuk. bra vältestad modell med ett
> fint namn.....

Stooor skillnad på utseende:
Turner5spot.jpg

TurnerBurner.jpg

Men jag förstår om du gillar namnet ;)

Om du vill -och kan- får du (eller någon annan) hemskt gärna skanna testet och maila till mig, adressen står halvdolt i profilen.

Tillbaka
Topp