Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
RockyM sa:"Jolanda har ju ingen vidare teknik i förhållande till hur snabb hon är" ?
När dom slutar gnälla om skivbromsar i klungan?Konkret sa:När går hon över till lvg tror ni? Hon verkar ju ha talang för det med.
skier sa:.../
"Jolanda har ju ingen vidare teknik i förhållande till hur snabb hon är" ?
Fast alla stigcyklande snubbar på internet vet ju innerst inne att de har bättre teknik än XC-eliten, så det måste ju påpekas varje gång något svetto nämns.Raggamuffin sa:Har väl genomgående pratats om hennes bra teknik.
Men det är inte något man kan mäta så där kommer man väl ingenstans i vilket fall, <insert:åsikt>.
Och hon har haft problem med ryggen om jag inte missminner mig. Jag hoppas hon ger heldämpat en seriös chans för jag tror att det skulle minska ryggproblem iaf.RockyM sa:Neff har en svaghet, hon fixar inte värmen.
RockyM sa:Jag såg Nino krascha i Hafjell 2014.
Han såg sjukt förvånad ut, han trodde väl att han hade bra teknik?
Neff har en svaghet, hon fixar inte värmen.
Det vore kul om Jolanda får ordning på ryggen och kan ge Jenny en bra match i världscupen. Men förmodligen får hon inte hjälp av någon helfjädrad cykel eftersom hon kör för Kross i år, http://www.kross.pl/en/team/krt-list , som inte visat upp någon XC-FS.Eveningstar sa:Och hon har haft problem med ryggen om jag inte missminner mig. Jag hoppas hon ger heldämpat en seriös chans för jag tror att det skulle minska ryggproblem iaf.RockyM sa:Neff har en svaghet, hon fixar inte värmen.
lundatok sa:Hon såg jävligt tunn ut på EM i våras, jag skulle gissat på under 50.
RockyM sa:Så då har nino, neff & även Guld Jenny krashat?
Borde betyda att man kan krascha även med bra teknik. =)
RockyM sa:Så då har nino, neff & även Guld Jenny krashat?
skier sa:RockyM sa:Så då har nino, neff & även Guld Jenny krashat?
Jolanda har fantastisk teknik, förmodligen världens bästa teknik, jag vet ingen som kan ha bättre teknik än Jolanda. Den är fantastisk.
nisseson sa:Hon var ju 8:a på landsvägsloppet på OS senast, och Schweizisk mästarinna 2015, så hon får väl anses ha börjat redan.
Jimel sa:En dag ur hennes liv
Helt OT, men känns som lite talande för tågens tillförlitlighet att hon säger att tåget går om 30 sekunder. I Sverige skulle man väl säga att "tåget ska gå strax" (och hoppas att det sker).
NickPick sa:Förutom att hennes hår såg roligt ut när det fladdrade så är jag imponerad över att dom kunde cykla os-banan utan 500m i reach, dropper, NN (eller vad de korrekta däcken nu heter), 160mm i slag och plattisar!:D
Scale60 sa:Sen minns jag striden mot fallskärmsjägarna, ok dom var jävligt tuffa, la man sig inte ner och spelade död när dom ansåg att man var skjuten så sparkade dom ner en.
Sen fick vi en fsk löjtnant som skulle träna oss i strid och efter några veckor förstod man varför dom var såna supersoldater :D visst var dom starka men deras trick var att hushålla med krafterna :D.
Dvs min miss var att gå allout och sen dö, deras trick var att gå medium out och sen kämpa på 5 gånger längre.
RockyM sa:
Hajell första varvet 2014. Jenny leder =)
Rompa sa:RockyM sa:
Hajell första varvet 2014. Jenny leder =)
5:13 in där har ni Patrick Luthi, en schweizare som pluggade i Sverige för ngt år sen, vi cyklade med honom i norrort och vi tyckte han hade ngt mer än oss alla andra tillsammans. Sen dök det upp att han var på den här nivån. Han körde även lite KepsCup i Sthlm den våren och han hängde med lätthet med dem snabbaste i Elit... kul grej.
Jimel sa:Nu går hon över till Trek https://www.pinkbike.com/news/yolanda-neff-joins-trek-factory-racing.html