Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du har den förhoppningen misstänker jag att Peter hoppas att du går i mål i år också.Min förhoppning är att kunna starta i år :)
Min förhoppning är att kunna starta i år :)
Planen var att cyklat förra året men antibiotika å skit ställde till detDet gör du helt rätt. Verkligen en fin runda utan trista spikraka vägar. Massor med vackra vyer och Sverigetempo-känsla runt metropoler som Älvdalen och Sveg.
Va skönt att du är redo för detta lopp i år!!
Det är fritt fram för ett besök på Supermarket i Mora, inga problem ?.
Vet du att det grävs på cykelbanan utmed 45:än?
Om inte sista meningen var en väderjinxning vet jag inte vad som är det! ?Jahopp ja. Styrlindan bytt, framdäck bytt, bakdäcket blir bytt efter middagen. Tempopinnar fixas i morgon. Måste fixa energisaker. JINXA INTE vädret, ser kalasbra ut.
Bakdäck och kedja klart. men tydligen är vi bara tre anmälda... kom igen nu!
Fyra anmälda så här långt. En extradag att anmäla sig på får det väl bli då.
Bra väder och hundra mil rätt upp på kalfjället, ungefär. Kalas ?.
Anmälan går ut imorgon kväll, välkomna!
Peter, Köping
Hela sträckningen går väl på avlysta vägar?Är hela området runt starten avspärrat eller hur har ni lyckats hålla borta all publik?
Hela sträckningen går väl på avlysta vägar?
Smedjebacken lkte före plan. Di a dra två seglade iväg. Bli intressant spurt nu
Naturligtvis! Jag tänkte bara att arrangören kanske hade släppt in några VIP-gäster som Hinault, Indurain och Kelly för att få hälsa på sina idoler och kanske tigga till sig en autograf innan randonneurerna ger sig ut på banan. Dumt tänkt inser jag nu. Man vill förstås inte ha sådana störande moment i slutfasen av uppladdningen inför loppet.Hela sträckningen går väl på avlysta vägar?
Känns som lite väl mycket, men det kanske fanns doggy bags.Buffé i Lofsdalen
Låter som ett fostrande lopp. Heja, Heja!Martin i Rörbäcksnäs 18.28. Dit är det f ö 65 mil. Ica stängde 18 och restaurangen brann ner i vintras... Han får hålla ut i 7 mil till Malung.
Haha var ju tvungen att stämpla ?Är du så trött att det var på håret att du hann bromsa ner farten innan du kommit ut ur Särna?![]()
Tar han ett varv på kalugaoasset är frågan?Enligt uppgifter från säker källa är Sture i Rörbäcksnäs nu.
Haha räcker med detta. 300 kvar och 24h att klara de på. Borde funkaTar han ett varv på kalugaoasset är frågan?
Haha räcker med detta. 300 kvar och 24h att klara de på. Borde funka
Per var nyss i Hällefors.