Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] 600 km brevet Uppsala-Järvsö
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Havoc 5 sa:Anmäld.
Fast regnar det stannar jag hemma.
Hoppas dock på sol och medvind.
Väl mött...
Havoc 5 sa:Ska snoka kring hur man löser själva betalningen av biljetten vid länsgränsen bara.
Havoc 5 sa:Tar du tåget Granman?
Det ser ut som att Centralstationen ligger alldeles i närheten av starten och om allt klaffar bör man hinna med 20 minuters marginal typ.
Lite snävt för min smak men det känns nice att slippa åka bil (särskilt hem).
Fasen, det här ska bli kul. =)
Mike
Kan ju dock hända det är lite mer mötande trafik än vanligt.Granman sa:Se där! Sicken tur att vi smiter ut längs 272:an på lördagsmorgonen.
Havoc 5 sa:Tusan, det här kommer bli kul!
Jag ringer om tåget är sent.
Hursom jagar jag efter om det skulle krävas.
Det gula kortet känns sekundärt då jag ändå har min nödvändiga 60 milare redan,
och jag tror jag har spåret i cykeldatorn.
Har fått tips om en grym Sibyllamoj längs vägen och är redan sugen...
ooms sa:Hoppas de kom iväg ordentligt, det rapporteras om enorma bilköer på i princip alla vägar in mot Uppsala just nu.
Såg nu att banan bara går ett par km på 272 innan de viker av på riktiga småvägar så är det kanske inte så konstigt. P4 har iaf tjatat om enorma köer hela morgonen, och med den mängd bilar o folk som nu är ute på Ärna verkar det rimligt.emilh sa:ooms sa:Hoppas de kom iväg ordentligt, det rapporteras om enorma bilköer på i princip alla vägar in mot Uppsala just nu.
På bilderna jag sett har har det inte varit en enda bil på vägarna ut från Uppsala.
cilo sa:Bild från starten